ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
868
دکتر سیما ملا

سیما ملا

شماره نظام پزشکی: 119564
دکترای حرفه‌ای پزشکی
7%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - پیرانشهر خیابان پزشک بیمارستان امام
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیما ملا را داشته است.

نظرات در مورد سیما ملا

7%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
0.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
1.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
امیر
1402/05/23
پزشک را توصیه می‌کنمحقیقتا ما با کلی امید و شاید بشه گفت آخرین امیدهامون به آقای دکتر مراجعه کردیم. نمیدونم هدف آقای دکتر چی بود، ولی برخوردشون بسیار مارو بهم ریخت. پیدا کردن دکتری که بشه بهش برای ی عمر اطمینان کرد خیلی کار سختی هست و شاید برای کادر درمان درک این قضیه سخت هست واقعا. فشار بیماری، در دسترس نبودن دکترها وقتی دچار حمله شدی و شدیدا خونریزی داری، کم کردن وزن زیاد فقط طی دو ماه و عدم مسئولیت پذیری پزشکان در برابر شرایط وخیم روزانه ای که باهاش سرو کله میزنی و مانع هزاران اتفاق روزمره زندگی میشه و البته خیلی موارد دیگه ممکنه توی هر مرحله ای از بیماری، بیمار را ملزم به تصمیم گیری کنه و باعث بشه فکر کنه شاید در انتخاب اولیه اش کوتاهی کرده و باید بازنگری کنه. سلامتی موضوع خیلی پررنگی هست. حکایت، واقعا حکایت کوتاهی نیست. حکایت تجربه درمان تحت نظر دکترای سهل انگار هست که ما بیماران رو دچار استئصال می کنه. ما واقعا بر این باور بودیم که آقای دکتر میتونن به ما کمک کنند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیما ملا، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر سیما ملا در پیرانشهر خیابان پزشک بیمارستان امام واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 04444224080 تماس بگیرید.

تاکنون 868 نفر از پروفایل دکتر سیما ملا، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 7٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیما ملا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیما ملا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیما ملا: تهران، پیرانشهر خیابان پزشک بیمارستان امام
  • تلفن مطب دکتر سیما ملا: 04444224080
  • تخصص دکتر سیما ملا: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل