ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
7.5K
دکتر سینا ایلخانی

سینا ایلخانی

شماره نظام پزشکی: 124787
متخصص جراحی دهان، فک و صورت
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ارومیه - خانباباخان ساختمان ایرانشهر طبقه 3 واحد 19
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سینا ایلخانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سینا ایلخانی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

سهند اکبری
سهند اکبری
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپزشکی دانا با اخلاق و خوش رو با تجربه و قوی و خصوصیات قوی و خوب دیگر.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
منم میخوام برم بینیمو عمل کنم واقعا دکتر خوبیه؟
و ق
وهاب قاسم زاده
1402/05/13
پزشک را توصیه می‌کنمآدم های خوب از جنس آسمان هستند،از جنس لحظه های ناب آدم های خوب مهر می بخشند بی چشم داشت، شادی می بخشند بی دریغ آدم های خوب به رنگ آسمان هستند،به رنگ آبی عشق جنـاب آقـای دکتـر سینــــا ایلخـــانی هزاران بوسه زدند فرشتگان بر دستان مقدسی که صداقت و مهارت را ابزار خود گرفتند تا رنگ محبتی از آسمان در پهنای زمین جلوه کند و قداست جامه سفیدتان تبلور ایثار بر بندگان خاص خود ارزانی فرموده، درد دردمندان را کاستن و التیام الام بودن، که با سر انگشت عشقتان بر گیتی درس انسانیت نوشتید و به یادگار گذاردید و این بهانه ای شد تا با این دل نوشته سهمی از قدردانی شما باشیم و از خداوند یگانه نقش آفرین آرزوی توفیق روز افزون را برایتان خواستاریم.. با سلام خدمت آقای دکتر ایلخانی عزیز و خوش اخلاق و خوش برخورد . جا داره یه تشکر ویژه بکنم از آقای دکتر بخاطر جراحی جینوپلاستی (عمل چانه) بنده که شکر خدا در عرض دو هفته گذشته از عمل جراحی در بهترین وضعیت قرار گرفتم . تشکر و تقدیر از کادر درمانی کلینیک بین المللی میلاد که به نحو احسن با بیماران زحمت میکشن ، تشکر ویژه از خانم های منشی خوش اخلاق و با مرام مطب آقای دکتر ایلخانی . واقعا دکتری کار بلد و خوش برخوردی هستن با بیماران ، کسانی که مشکل جینو پلاسی (چانه) دارن توصیه میکنم حتما به آقای دکتر ایلخانی مراجعه بفرمایند . بنده که شکر خدا اول خدا بعدا با دستان ایشان مشکل چانم برطرف شد . ممنونم بابت تمام زحماتتون اینجا هم شمارمو یاداشت میکنم که اگر هر کسی راهنمای خواست بنده در خدمتم . 09144884841
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سینا ایلخانی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر ارومیه است. مطب دکتر سینا ایلخانی در خانباباخان ساختمان ایرانشهر طبقه 3 واحد 19 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-32261497 تماس بگیرید.

تاکنون 7.5K نفر از پروفایل دکتر سینا ایلخانی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سینا ایلخانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سینا ایلخانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سینا ایلخانی: ارومیه، خانباباخان ساختمان ایرانشهر طبقه 3 واحد 19
  • تلفن مطب دکتر سینا ایلخانی: 044-32261497
  • تخصص دکتر سینا ایلخانی: متخصص جراحی دهان، فک و صورت/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل