ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر شاهین صالحی

شاهین صالحی

شماره نظام پزشکی: 92785
متخصص پزشکی ورزشی
100%
رضایت (51 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - جردن، بالاتر از ظفر، نبش پمپ بنزین، کوچه نور، پلاک 3 واحد 1
درباره من

متخصص پزشکی ورزشی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی. مشاور و کارشناس فدراسیون پزشکی ورزشی. عضو هیات رییسه انجمن علمی پزشکی ورزشی.پزشک تیم های ملی

درمان آسیب های مفاصل و عضلات و کمر درد ها طب سوزنی, لیزر درمانی, تزریقات مفصلی و داخل بافتی PRP مدیریت وزن و برنامه ورزشی و حرکات اصلاحی 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شاهین صالحی را داشته است.

نظرات در مورد شاهین صالحی

100%
رضایت (51 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ا
محمد احسان قوشه ئی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر شاهین صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام سومین ویزیت بنده بود واقعا کار دکتر عالیه
پسندیدنگزارش
ارسال
م ا
میرعلی اصغر
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر شاهین صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار پرسنل بخصوص دکتر صالحی عزیز بقدری دوستانه و با احترام بود که اینجانب مجذوب اخلاق خوب ایشان شدم و خاطره خوبی در دهن من نقش بست.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر ماهر و با علمی هستند اولویت ایشان سلامتی بیمار هست خیلی برای بیمار وقت میذارند یک انسان شرافتمند واقعی برخورد خودشان و پرسنل عالی بود برای درد گردن و شانه و دست مراجعه کرده بودم با سه جلسه ویزیت و حرکات اصلاحی که دادن مشکل من برطرف شد و خدارو شکر الان 9 ماه میگذره که خوبم واقعا ازشون ممنونم همیشه دعاشون میکنم به دوستان توصیه میکنم شک نکنید بهترین راه درمان رو براتون در نظر میگیرن
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهسا
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر شاهین صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمدرضا
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام، در دو مرحله بعلت مشکل دیسک کمر و کشیدگی عضلات پا به ایشان مراجعه نمودم، علاوه بر تشخیص مناسب و درمان، در ساعت غیر اداری نیز برای گرفتن رهنمود با ایشان تماس گرفتم که با گشاده رویی پاسخ تلفن بنده را دادند و مشکل ایجاد شده تا زمان مراجعه حضوری مرتفع گردید. از ایشان و همکارانشان تشکر و قدردانی مینمایم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان و خدمات ارائه شده بسیار عالی، مدت زمان درمان مناسب، برخورد دکتر و پرسنل مطب بسیار عالی، بسیار با دقت نظر و حساسیت معاینات صورت میپذیرد، ارائه توضیحات کامل درخصوص مشکل ایجاد شده، بررسی تمامی گزینه ها در رابطه با نحوه درمان، پیگیری و حساسیت در مورد پروسه درمان، بررسی کامل و چندین باره تصاویر MRI، حساسیت در خصوص کیفیت تصاویر MRI به منظور آنالیز دقیق توسط شخص دکتر، نظارت کامل و دقیق بر پروسه درمان، تجویز دارو متناسب با مشکل، پاسخ با دقت و حوصله به بیمار
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ، در درجه ی اول واقعا اخلاق و ادب فوق العاده ، برخورد بینظیر ( برعکس خیلی از دکتر ها) وقت زیادی که برای بیمار میگذارند و روحیه ای که میدن فوق العاده و در درجه ی دوم طبابت برای منی که یکسال درد داشتم و کامل خوب نمیشدم بسیار عالی بودن و در درجه ی سوم ، همکاران بسیار مودب و با حوصله و برخورد عالی و امکانات و دستگاه ها و نظافت و تمیزی بسیار بسیار خوب و قابل تحسین ... ممنون واقعا ازشون
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ن
احمد نادري
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر شاهین صالحی
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد حرفه ای، اخلاقی ، صمیمانه و همراه با صبر و متانت، از مهمترین ویژگیهای بارز و برجسته جناب دکتر صالحی است. برای ایشان موفقیت و سلامتی آرزو می کنم. از حسن استقبال و صمیمیت پرسنل و کارکنان مرکز درمانی ایشان هم کمال تشکر و قدردانی را دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی عالی حتما پیشنهاد میکنم‌
پسندیدنگزارش
ارسال
ه
هدیه
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا عرض سلام جناب اقای دکتر بسیار با اخلاق و یک انسان واقعی هستند. بنده سلامتیمو مدیون ایشون و تیم حرفه ای ایشان هستم. بنده بورسیت شانه و التهاب تاندون شانه داشتم ونمیتونستم دستم رو بالا بیاورم با دو جلسه دستم نیم متر بالا اومد. واقعا خدا حفظشون کنه و نگم از محیط پر انرژی مطب منشی های با اخلاق و پر انرژی و مثبت ایشون. واقعا اگر تشریف ببرین یکبار با اختلاف متوجه این همه نشانه های مثبت میشین. خدا به ایشون و تیم حرفه ایشون خیر و برکت و سلامتی بده.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر شاهین صالحی، متخصص پزشکی ورزشی در شهر تهران است. مطب دکتر شاهین صالحی در جردن، بالاتر از ظفر، نبش پمپ بنزین، کوچه نور، پلاک 3 واحد 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09351406684 تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر شاهین صالحی، متخصص پزشکی ورزشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (51 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 21 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شاهین صالحی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شاهین صالحی 3 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پزشکی ورزشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شاهین صالحی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شاهین صالحی: تهران، جردن، بالاتر از ظفر، نبش پمپ بنزین، کوچه نور، پلاک 3 واحد 1
  • تلفن مطب دکتر شاهین صالحی: 09351406684
  • تخصص دکتر شاهین صالحی: متخصص پزشکی ورزشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل