ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
990
دکتر مرضيه شجاعي

مرضيه شجاعي

شماره نظام پزشکی: ک-د-1344
کارشناسی ارشد کاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

نجف آباد - نجف آباد، امام خمینی غربی، بین رجایی وپانزده خرداد
درباره من

 کاردرمانی تخصصی کودکان و بزرگسالان توسط کادر مجرب

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرضيه شجاعي را داشته است.

نظرات در مورد مرضيه شجاعي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مرضيه شجاعي، کارشناس ارشد کاردرمانی در شهر نجف آباد است. مطب دکتر مرضيه شجاعي در نجف آباد، امام خمینی غربی، بین رجایی وپانزده خرداد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09028843764 تماس بگیرید.

تاکنون 990 نفر از پروفایل دکتر مرضيه شجاعي، کارشناس ارشد کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مرضيه شجاعي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مرضيه شجاعي امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مرضيه شجاعي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مرضيه شجاعي: نجف آباد، نجف آباد، امام خمینی غربی، بین رجایی وپانزده خرداد
  • تلفن مطب دکتر مرضيه شجاعي: 09028843764
  • تخصص دکتر مرضيه شجاعي: کارشناسی ارشد کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل