ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.2K
دکتر شروین بشیری گودرزی

شروین بشیری گودرزی

6 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 164841
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

همدان - میدان بیمه، بلوار مصیب مجیدی، نبش کوچه فدک، پلاک 81
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شروین بشیری گودرزی را داشته است.

نظرات در مورد شروین بشیری گودرزی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سمیه
ویزیت شده
1401/09/14 | مطب دکتر شروین بشیری گودرزی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض ادب برخورد جناب دکتر و پرسنلشون بی نهایت عالی،ایشون پزشکی بسیار متعهد ،کاربلد و بسیار مسئولیت پذیر هستن،مطب ایشون بسیار شیک،بروز و از لحاظ گره ترافیکی،با دسترسی آسان هستش
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیه
1401/09/13
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: مشکل پوستی
سلام و عرض ادب بنده مشکل پوستی داشتم که تا حدودی برطرف شد ،و عدم گرفتن نتیجه کامل به دلیل کوتاهی خود بنده بود،جناب دکتر بسیار خوش اخلاق،متعهد و کاربلد هستم،آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم براشون
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر شروین بشیری گودرزی، دکترای پزشکی در شهر همدان است. مطب دکتر شروین بشیری گودرزی در میدان بیمه، بلوار مصیب مجیدی، نبش کوچه فدک، پلاک 81 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-38226677 تماس بگیرید.

تاکنون 2.2K نفر از پروفایل دکتر شروین بشیری گودرزی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شروین بشیری گودرزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شروین بشیری گودرزی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شروین بشیری گودرزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شروین بشیری گودرزی: همدان، میدان بیمه، بلوار مصیب مجیدی، نبش کوچه فدک، پلاک 81
  • تلفن مطب دکتر شروین بشیری گودرزی: 081-38226677
  • تخصص دکتر شروین بشیری گودرزی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل