ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
947
دکتر شفیعی  علویجه

شفیعی علویجه

شماره نظام پزشکی: گ762
کودکان استثنایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، خیابان شمس آبادی، کوچه فروهر، ساختمان ایران زمین، طیقه 5، واحد 501
درباره من

دارای مدرک دکترای روانشناسی کودکان استثنایی و کارشناسی ارشد گفتار درمانی و سوپروایزر کلینیک گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده و تا به حال 7 کتاب در زمینه گفتار درمانی منتشر نموده وبیش 15سال تحربه کار بالینی در درمان مبتلایان به اختلالات گفتار و زبان دارد. 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شفیعی علویجه را داشته است.

نظرات در مورد شفیعی علویجه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر شفیعی علویجه، دکترای تخصصی گفتار درمانی در شهر اصفهان است. مطب دکتر شفیعی علویجه در اصفهان، خیابان شمس آبادی، کوچه فروهر، ساختمان ایران زمین، طیقه 5، واحد 501 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09135708012 تماس بگیرید.

تاکنون 947 نفر از پروفایل دکتر شفیعی علویجه، دکترای تخصصی گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شفیعی علویجه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شفیعی علویجه فردا 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شفیعی علویجه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شفیعی علویجه: اصفهان، اصفهان، خیابان شمس آبادی، کوچه فروهر، ساختمان ایران زمین، طیقه 5، واحد 501
  • تلفن مطب دکتر شفیعی علویجه: 09135708012
  • تخصص دکتر شفیعی علویجه: کودکان استثنایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل