ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
811
دکتر شمس الملوک شه پرست

شمس الملوک شه پرست

شماره نظام پزشکی: ش-1689
کارشناسی شنوایی شناسی (ادیولوژی)
پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

استان اصفهان- شهرستان لنجان- شهر زرین شهر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شمس الملوک شه پرست را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد شمس الملوک شه پرست

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر شمس الملوک شه پرست، کارشناس شنوایی شناسی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر شمس الملوک شه پرست در استان اصفهان- شهرستان لنجان- شهر زرین شهر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 811 نفر از پروفایل دکتر شمس الملوک شه پرست، کارشناس شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شمس الملوک شه پرست در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شمس الملوک شه پرست، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شمس الملوک شه پرست: null، استان اصفهان- شهرستان لنجان- شهر زرین شهر
  • تلفن مطب دکتر شمس الملوک شه پرست: ثبت نشده
  • تخصص دکتر شمس الملوک شه پرست: کارشناسی شنوایی شناسی (ادیولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل