ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.4K
دکتر دکتر شهرزاد کریمی

دکتر شهرزاد کریمی

شماره نظام پزشکی: 101473
متخصص بیماری‌های داخلی
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین کلیه و مجاری ادراری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران -
شیراز - شیراز
بیمار گرامی توجه داشته باشید : لطفا تا یک روز قبل از نوبت خود در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 8 جهت حسابداری به صندوق مراجعه نمایید در غیر این صورت نوبت شما حذف می شود  قبض حسابداری المثنی به هیچ وج صادر نخواهد شد  |پنج شنبه ها و ایام تعطیل درمانگاه  تعطیل می باشد  چناچه موعد وزیت شنبه ها می باشد حداکثر تا چهارشنبه هفته قبل از موعد حسابداری شود  هنگام دیافت نوبت حتما شماره همراه بیمار ارائه شود  با توجه به اینکه هر گونه تغییر در برنامه پزشک و درمانگاه با پیامک به مراجعه کنندگان اطلاع رسانی می شود .لذا تلفن همراه که هموراه پاسخگو است را ارئه نمایید 
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر شهرزاد کریمی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر شهرزاد کریمی

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رمضان
ویزیت شده
1402/02/29 | درمانگاه رسول اعظم شیراز
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بسیار دکتر خوبی هست با تجربه و بسیار مهربان وباشخصیت
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیه
1401/01/04
پزشک را توصیه می‌کنمدر یک کلمه فوق العاده هستند در تشخیص و درمان بیماری های داخلی از جمله بیماری های کبد و ریه و معده و...
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر شهرزاد کریمی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر شهرزاد کریمی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 3.4K نفر از پروفایل دکتر دکتر شهرزاد کریمی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر شهرزاد کریمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر شهرزاد کریمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر شهرزاد کریمی: تهران، null
  • تلفن مطب دکتر دکتر شهرزاد کریمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر شهرزاد کریمی: متخصص بیماری‌های داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل