ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
59K
دکتر شیرین السادات موسوی

شیرین السادات موسوی

شماره نظام پزشکی: 128409
متخصص زنان و زایمان
93%
رضایت (164 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان- مشتاق اول- انتهای ابوالحسنی- نبش چهارراه - ساختمان پزشکان پاراتیکا- طبقه دوم
اصفهان - بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
طراحی بیمارستان تخصصی خانواده درسال 1369 انجام گردید. درآن سال هیات موسس وقت اولین ساختمان این مجتمع را با عنوان پلی کلینیک تخصصی خانواده با هدف ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مورد بهره برداری قرار داد. در سال 1376 اولین بخش درمانی این مجتمع شامل بخش CCU و داخلی افتتاح گردید و همزمان با اهدا پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با نام دارالشفاء قلب رضوی (ع) متبرک گردید. پس از آن با همت مستمر مسئولین در سال 1383 با نام بیمارستان بهارستان با بهره برداری از بخش های جراحی زنان، جراحی مردان و اتاق عمل جنرال فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با احداث و راه اندازی زایشگاه، اتاق های عمل اختصاصی زنان و زایمان، ICU، مامایی و نوزادان گامی دیگر به سوی پیشرفت برداشت و اکنون این بیمارستان با عنوان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سطح استان با دارا بودن محیطی بسیار زیبا و فضای سبز وسیع در دامنه کوه صفه آماده پذیرش و ارائه خدمات به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
درباره من

درمان اختلالات ادراری و جراحی ترمیمی و زیبایی ناحیه ادراری و تناسلی.درمان تخصصی واژینسموس. لابیا پلاستی و تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی. روشن سازی و جوانسازی ناحیه تناسلی .درمان ناباروری و IUI. مراقبت های دوران بارداری.زایمان طبیعی و سزارین. بیماری های منتقل شونده جنسی (زگیل تناسلی. تبخال تناسلی و….)

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیرین السادات موسوی را داشته است.

نظرات در مورد شیرین السادات موسوی

93%
رضایت (164 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز ف
زهرا فروزنده
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمروز بسیار خوبی داشتم،،و میتونم بگم همه چیز عالی پیش رفت.
پسندیدنگزارش
ارسال
ل ر
لیلا رضایی
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ب ا
بانو ایرانی
ویزیت شده
2 هفته پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی هم رفتار پرسنل هم خود خانم دکتر هم نوبت دهی و وقت شناسی
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نوشین
ویزیت شده
یک ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمحدود 40 دقیقه منتظر بودم تا نوبتم شد پرسنل خوش برخورد.. دکتر با حوصله ویزیت کردند..بیماران حاضر در مطب خیلی رضایت داشتند از ایشون..
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ر
زهرا ریاحی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار با حوصله بودن منکه راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آسیه
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت و رفتار خانم دکتر خوب بود بخاطر معطلی بیمار قبلی عذر خواهی کردن، خونگرم و صمیمی بودن و خیلی خوب راهنمایی کردن فقط قسمت آزمایشگاه مرکز درمانی، وقتی کارت بانکی رو خواستن ، ازشون خواستم دو سه دقیقه صبر کنند تا موجودی کارتم رو چک کنم دوتا همکاری ی نگاهی کردن و به نشونه تمسخر خندیدن اما در کل نحوه ویزیت خانم دکتر و برخورد منشی رضایت بخش بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرزانه
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه عالی ..در درجه اول توی هر موردی ،بیمار نیازمند اینه ک دکتر ب حرفش گوش بده و اطمینان و اعتماد و آرامش لازم رو از دکتر ش دریافت کنه از نظر من تنها دکتری ک من دیدم تو موارد مختلف ک این ویژگی رو داشته .خانم دکتر بوده . با آرزوی سلامتی برای خانم دکتر موسوی و دوستان عزیز.
پسندیدنگزارش
ارسال
ش ح
شیوا حیدری
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی بود. هم خود خانم دکتر هم پرسنل مطبشون همه خوش برخورد و خوش اخلاق بودن خانم دکتر هم توی کارشون واقعا وارد بودن و هم تخصص داشتن
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فرزانه
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمکمترین معطلی . دکتر صبور و برات خیلی وقت میذاره. با دقت بر خلاف خیلی دکترا ب حرفت گوش میده. و داروهایی ک مینویسه رو توضیح میدن حتی چند بار. والا من ی کسیت داشتم ی دکتر جراحی رو ب من پیشنهاد دادن. خانم دکتر گفتن با داروی ساده انتی بیوتیک حل میشه. ب نظرم سطح علمی بالایی دارن .
پسندیدنگزارش
ارسال
س ن
سارا نوربخش
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر شیرین السادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با تجربه ب تک تک صحبتها گوش دادن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر شیرین السادات موسوی، متخصص زنان و زایمان در شهر اصفهان است. مطب دکتر شیرین السادات موسوی در اصفهان- مشتاق اول- انتهای ابوالحسنی- نبش چهارراه - ساختمان پزشکان پاراتیکا- طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09130803193 تماس بگیرید.

تاکنون 59K نفر از پروفایل دکتر شیرین السادات موسوی، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (164 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 140 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شیرین السادات موسوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شیرین السادات موسوی فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شیرین السادات موسوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شیرین السادات موسوی: اصفهان، اصفهان- مشتاق اول- انتهای ابوالحسنی- نبش چهارراه - ساختمان پزشکان پاراتیکا- طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر شیرین السادات موسوی: 09130803193
  • تخصص دکتر شیرین السادات موسوی: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل