ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.8K
دکتر شیرین مرزوقی

شیرین مرزوقی

شماره نظام پزشکی: 153185
متخصص دندانپزشکی کودکان

آدرس و تلفن تماس

ایلام - بلوار سید الشهدا کوچه پست شهید قندی ساختمان پزشکان نور طبقه ۴ واحد ۱۹
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیرین مرزوقی را داشته است.

نظرات در مورد شیرین مرزوقی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر شیرین مرزوقی، متخصص دندانپزشکی کودکان در شهر ایلام است. مطب دکتر شیرین مرزوقی در بلوار سید الشهدا کوچه پست شهید قندی ساختمان پزشکان نور طبقه ۴ واحد ۱۹ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09390966000 تماس بگیرید.

تاکنون 1.8K نفر از پروفایل دکتر شیرین مرزوقی، متخصص دندانپزشکی کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شیرین مرزوقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شیرین مرزوقی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شیرین مرزوقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شیرین مرزوقی: ایلام، بلوار سید الشهدا کوچه پست شهید قندی ساختمان پزشکان نور طبقه ۴ واحد ۱۹
  • تلفن مطب دکتر شیرین مرزوقی: 09390966000
  • تخصص دکتر شیرین مرزوقی: متخصص دندانپزشکی کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل