ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
712
کارشناس شیماء جلالی

شیماء جلالی

شماره نظام پزشکی: م-53744
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - پاسداران میدان هروی مجتمع نورواحد۴
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیماء جلالی را داشته است.

نظرات در مورد شیماء جلالی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس شیماء جلالی، کارشناس مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس شیماء جلالی در پاسداران میدان هروی مجتمع نورواحد۴ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26612386 تماس بگیرید.

تاکنون 712 نفر از پروفایل کارشناس شیماء جلالی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس شیماء جلالی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس شیماء جلالی فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس شیماء جلالی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس شیماء جلالی: تهران، پاسداران میدان هروی مجتمع نورواحد۴
  • تلفن مطب کارشناس شیماء جلالی: 021-26612386
  • تخصص کارشناس شیماء جلالی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل