ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
کارشناس شیما خجسته

شیما خجسته

شماره نظام پزشکی: م-51878
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کرج - استان البرز- شهرستان كرج- خيابان شهيد بهشتي،حدفاصل طالقاني و شهدا،جنب بانك آينده،برج رازي،طبقه٤واحد٤٢
درباره من

⮜ بیوگرافی

_درمان تخصصي زگيل تناسلي و تبخال تناسلی

_درمان عفونت هاي مقاربتي و مقاوم به درمان
_مشاوره تنظيم خانواده

_صدور گواهي بكارت

_تست پاپ اسمير وHpv

_جایگذاری IUD

_تعیین جنسیت

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیما خجسته را داشته است.

نظرات در مورد شیما خجسته

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس شیما خجسته، کارشناس مامایی در شهر کرج است. مطب کارشناس شیما خجسته در استان البرز- شهرستان كرج- خيابان شهيد بهشتي،حدفاصل طالقاني و شهدا،جنب بانك آينده،برج رازي،طبقه٤واحد٤٢ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09128213690 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل کارشناس شیما خجسته، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس شیما خجسته در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس شیما خجسته امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس شیما خجسته، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس شیما خجسته: کرج، استان البرز- شهرستان كرج- خيابان شهيد بهشتي،حدفاصل طالقاني و شهدا،جنب بانك آينده،برج رازي،طبقه٤واحد٤٢
  • تلفن مطب کارشناس شیما خجسته: 09128213690
  • تخصص کارشناس شیما خجسته: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل