ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
101K
دکتر شیما میرنظافت

شیما میرنظافت

11 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 149422
متخصص اعصاب وروان(دارای بورد تخصصی)
4.8
از ۵
رضایت (610 نظر)

آدرس و تلفن تماس

شاهین شهر - شهرک گلدیس - بیمارستان گلدیس
شاهین شهر - شاهین شهر خیابان پرستاربلواررضوی
درباره من
  • دانش آموخته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • دارای مدرک تخصص اعصاب و روان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • دارای بورد تخصصی اعصاب و روان (سال 1398)
  • سابقه هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد
  • دارای سابقه فعالیت در زمینه رواندرمانی شناختی رفتاری، خانواده درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، وسواس، بیماری های اضطرابی، اعتیاد، مدیریت استرس و کنترل خشم، آموزش مهارت های حل مسئله
  • درمان بیماری های خلقی، افسردگی، اضطراب و وسواس، اختلالات خوردن، اختلالات خواب، روان تنی، اختلالات مربوط به سالمندان و کودکان
  • سابقه تحقیقات معتبر پژوهشی در حوزه پرخاشگری در بیماران روانپزشکی
  • چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر داخلی مرتبط با حوزه تخصصی
فعالیت ها
1717 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 3 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیما میرنظافت را داشته است.

نظرات در مورد شیما میرنظافت

4.8
از ۵
رضایت (610 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا ر
امیر رمضانی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
درود به همه رمضانی هستم چند روز پیش رفتم خدمت ایشون،واقعا دکتر خوب و فهمیده و با تجربه هستن من دو سال گرفتار پانیک اتک و اظطراب مزمن هستم سه قلم دارو دادن در حال مصرف هستم و راهکار هم نشون دادن برای کنترل بیماریم و خیلی با حوصله به تمام حرفه‌ام گوش دادن و راهنمایی کردن،کمال تشکر و قدردانی را دارم از خانم دکتر میرنظافت،به امید اهورا همیشه سالم و سلامت باشن کنار خانواده محترمشون،خانم دکتر خیلی دوستتون داریم همین فرمون برید جلو با توجه به سوابق و تحصیلاتتون امید دارم تعداد بیمارانشان به روزی بالای صد نفر برسه چون‌ واقعا حقتون هست این همه سال زحمت کشیدید تو شهرهای مختلف،بهترینها را براتون آرزو دارم.
8
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م ذ
محمدحسن ذاکر
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ذاکرهستم.دکترشیمامیرنظافت شایدبگم خدای دوم من است.بعداز10سال پیش دکترهای معروف رفتن وهیچکدام کاری انجام نتونستن بدن فقط دارو به دارو وقوی اضافه میکردن.امادکترمیرنظافت همه جوره عالی درجه یک بودن.شب روز صبح نیم وقت هروقت زنگ زدیم باحوصله وشکیبایی جواب دادن ..پیام جواب دادن هرخواسته ی راجع بیماری گوش میدن اونم بادقت بالا. درکل بااینکه بنده ازمشهداونم آنلاین ویزیت شدم کاملا خوب شدم..به همه عزیزان پیشنهادمیکنم دکترشیمامیرنظافت رو..خداعوضش بده.انسانی به این پاکی ودلسوزاونم دکتر بنده ندیدم اینقدرررر بیماربراش مهم باشه..هرچی ازخدامیخوادبهش بده انسانه انسان بنده رودرمان کردن
1
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ر ر
رضا رستمی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه میکنم
سلام ، بنده از بیماران صعب العلاج و مزمن اعصاب و روانم ، خانم دکتر میر نظافت ، جز پزشکان واقعا مهربان و دلسوز و مهمترین مورد خصوصیت بارز ایشان ک دارند واقعا جویاو پیگیر حال بیمارشان میشوند باور کردم مانند خواهری مهربان هستند که همیشه جویاست از احوال خانواده و یا مادری ک همیشه پیگیر و غصه خور . تجارب کافی هم دارند . واقعا از شخص ایشان بابت دنیایی بی کران از دلسوزی و پیگیریهای مداومشان صمیمانه سپاسگزارم . اجر چنین پزشکانی و افرادی با آقا امام حسین . ان شاءالله تعالی.
4
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س ل
سارا لطفی
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام من در حال درمان هستم از خانم دکتر خیلی ممنونم ک یه تجربه حال خوب رو با تجربیات با ارزش شون بهم دادن تنها کسی بودن ک تشخیص صحیح و داروهای فوق العاده دادن و حالمو زیرو رو کردن و زندگی آلان درمن جریان داره انشالله همیشه تنشون سالم و موفق باشن دنیا واقعا به همچین دکترایی خیلی نیاز داره ممنون از وجود با ارزششون
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ا ر
امیر رمضانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر شیما میرنظافت
پزشک را توصیه میکنم
درود،نحوه ویزیت خانم دکتر میرنظافت عالی بود و من درحال درمان هستم فعلا و از ایشون راضی هستم و به دیگران پیشنهاد میکنم حتما برن خدمت ایشون و امکانات مطب هم خوب بود و رفتار پرسنل هم خوب بود،واقعا تشکر میکنم از خانم دکتر واقعا فهمیده و باتجربه و مهربان هستن و هزینه ویزیت و درمان هم از جاهای دیگه خیلی کمتره.
1
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م م
مریم مکارمی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
کلینیک ویژه بیمارستان گلدیس شاهین شهر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من باید حداقل دو هفته توصیه هاشون رو رعایت کنم و داروهاشون رو مصرف کنم تا بتونم در رابطه با تاثیر درمانم نظر بدم .ولی چیزی که رضایتبخش و خوشاینده رفتار خانم دکتره که عالی بود و عالی ارتباط برقرار می کردند.طرز برخوردشون رو اینقدر دوست داشتم که اگر نیاز پیداکنم حتما برای دفعات بعدی هم پیش ایشون میزم.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ف ا
فرخنده ایرانپور
دهیک ماه پیش
4.3
پزشک را توصیه میکنم
با صبوری و ارامش و دقت گوش می کند و در صورت نیاز سوال میپرسد و ارتباط و تعامل خوبی با مراجع برقرار می کند.توصیه و مشاوره لازم را گوشزد میکند. ان تایم است و زمان مشاوره را مدیریت میکند و سریعا پاسخگوست. من از اولین ویزیت راضی بودم .فعلا در حال درمانم. در صورت نتیجه گرفتن حتما به دیگران توصیه میکنم.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ز ح
زهرا حسین آبادی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
واقعا برخورد بسیار بسیار عالی سواد بالا وتشخیص بیماری من برام قابل تقدیر بود اینکه باحوصله به همه ی حرف های من گوش دادن وراهکارهای خوبی که نشان از تجربه وانسان دوستی ایشان بود.اینکه این وقت شب وقت برای بیماران میذارن با روی خوش و لحن خیلی مهربان قابل تقدیر هست.زنده باشن وپایدار
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ا و
امیرحسین ولایی
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام و احترام . ایشان بسیار مهربان و با دقت به بیماران خود گوش می‌دهند و تجویز ایشان بسیار تاثیر گذار است و بنده نیز در حال مصرف داروهای تجویز شده توسط ایشان هستم و بسیار راضیم . و ایشان را به دیگران نیز توصیه مینمایم .انشالله خداوند حفظشون کنه.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س م
سیدسهیل موسوی
ویزیت شده
دهدو ماه پیش
|
کلینیک ویژه بیمارستان گلدیس شاهین شهر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من برای دومین مرتبه پیش خانم دکتر رفتم و ایشان علاوه بر صبوری و خوش برخوردی حین گفتگو ، تشخیص درستی در مورد بیماری من داشتند و با داروهایی که تجویز کردن ، الان حالم خوب است. از همینجا هم از ایشان تشکر میکنم و درود میفرستم خدمت خانم دکتر میرنظافت
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پذیرش۲۴
شیما میرنظافت

دکتر شیما میرنظافت، متخصص روانپزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر شیما میرنظافت در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 101K نفر از پروفایل دکتر شیما میرنظافت، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (610 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 535 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شیما میرنظافت در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شیما میرنظافت 13 مرداد 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شیما میرنظافت، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شیما میرنظافت: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر شیما میرنظافت: ثبت نشده
  • تخصص دکتر شیما میرنظافت: متخصص اعصاب وروان(دارای بورد تخصصی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل