ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
763
دکتر کیانا کوهستانی

کیانا کوهستانی

شماره نظام پزشکی: 177435
دکترای تخصصی بیماری های اعصاب و روان
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

درباره من

دکتر شیما کوهستانی

رزیدنت سال آخر بیماری های اعصاب و روان

درمان دارویی و انجام روان درمانی 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کیانا کوهستانی را داشته است.

نظرات در مورد کیانا کوهستانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر کیانا کوهستانی، دانشجوی تخصص روانپزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر کیانا کوهستانی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 763 نفر از پروفایل دکتر کیانا کوهستانی، دانشجوی تخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کیانا کوهستانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر کیانا کوهستانی فردا 12:15 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی تخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کیانا کوهستانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کیانا کوهستانی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر کیانا کوهستانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر کیانا کوهستانی: دکترای تخصصی بیماری های اعصاب و روان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل