ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر شیوا رشیدی

شیوا رشیدی

شماره نظام پزشکی: 130829
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
52%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

نیشابور - کوچه پانزده خرداد ۴ رو به روی اداره دارایی ساختمان کسری طبقه اول
درباره من

با سلام بنده شیوا رشیدی سال ۸۹ از دانشگاه آزاد تهران در رشته دندانپزشکی فارغ التحصیل شدم و ۱۳ سال سابقه کاری دارم

خدمات تخصصی دندانپزشکی به صورت کاملا تضمینی و اقساطی با کیفیت عالی و تضمین کامل خدمات با ارایه فاکتور.  وسایل و سطوح و محیط کاملا استریل و ضدعفونی وسایل پلاستیکی یکبار مصرف و ضد عفونی شده برای هر بیمار، خدمات شامل:ایمپلنت، ارتودنسی،جراحی لثه و دندان،دندانپزشکی تخصصی کودکان،روکش های ثابت و بریج و پروتز متحرک،دست دندان های با کیفیت و محکم،با گیر عالی و تضمینی،تعمیر دست دندان های شکسته و معیوب، کشیدن دندان ها و جراحی اعم از ریشه،نهفته و نیم نهفته،ونیر کامپوزیت و زیبایی و اصلاح خط لبخند دایمی،روکش های سرامیک با کیفیت و زیبایی عالی، مورد استفاده هنرپیشه ها به علت زیبایی و سفیدی خیره کننده و مادام العمر،عصب کشی و درمان ریشه کاملا بدون درد، همکاری با کلیه بیمه ها و سازمان ها و بیمه های تکمیلی،مناسب ترین قیمت در بین تمامی مراکز درمانی،با ما دندانپزشکی ارزان و کیفیت درجه ۱ با مواد و متدهای به روز دنیا و بدون درد را تجربه کنید،ویزیت رایگان برای بیماران مراجعه کننده از سایت محترم دیوار،زمان کاری،۹ تا ۲ صبح و ۱۶ تا ۲۱ شب,حتی در روزهای تعطیل و عید نوروز

همراه:۰۹۳۰۷۸۱۴۳۲۰ 

نیشابور،خیابان دارایی،رو به روی اداره دارایی،پانزده خرداد ۴ ساختمان کسری طبقه اول

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیوا رشیدی را داشته است.

نظرات در مورد شیوا رشیدی

52%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
2.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.0
مهارت و تخصص پزشک
2.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمخانمم رفته اصلا یاد نداره
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر شیوا رشیدی، دکترای دندانپزشکی در شهر نیشابور است. مطب دکتر شیوا رشیدی در کوچه پانزده خرداد ۴ رو به روی اداره دارایی ساختمان کسری طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر شیوا رشیدی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 52٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شیوا رشیدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شیوا رشیدی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شیوا رشیدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شیوا رشیدی: نیشابور، کوچه پانزده خرداد ۴ رو به روی اداره دارایی ساختمان کسری طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر شیوا رشیدی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر شیوا رشیدی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل