ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
776
دکتر شیوا صمصام شریعت

شیوا صمصام شریعت

شماره نظام پزشکی: 132742
تخصص طب اورژانس
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، هشت بهشت، امین
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شیوا صمصام شریعت را داشته است.

نظرات در مورد شیوا صمصام شریعت

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر شیوا صمصام شریعت، متخصص طب اورژانس در شهر اصفهان است. مطب دکتر شیوا صمصام شریعت در اصفهان، هشت بهشت، امین واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32222127 تماس بگیرید.

تاکنون 776 نفر از پروفایل دکتر شیوا صمصام شریعت، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شیوا صمصام شریعت در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شیوا صمصام شریعت امروز 3:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شیوا صمصام شریعت، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شیوا صمصام شریعت: اصفهان، اصفهان، هشت بهشت، امین
  • تلفن مطب دکتر شیوا صمصام شریعت: 031-32222127
  • تخصص دکتر شیوا صمصام شریعت: تخصص طب اورژانس/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل