ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.8K
دکتر صابر پوررضا

صابر پوررضا

8 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 168309
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
99%
رضایت (9 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بابل - بابل بابل - میدان اوقاف ابتدای کارخانه روغن نباتی شکوفه مجتمع مهندسین طبقه سوم واحد 304
درباره من

کاشت ایمپلنت، ترمیم زیبایی(ونیر کامپوزیت و لمینت)،عصب کشی و ساخت انواع دندان مصنوعی و ساخت انواع روکش جرم گیری و برساژ و سفید کردن دندانها در مطب انجام می‌شود 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صابر پوررضا را داشته است.

نظرات در مورد صابر پوررضا

99%
رضایت (9 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ش
محمد شیرسوار
1402/06/05
پزشک را توصیه می‌کنمخوش برخورد و با دقت
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سهیل
1402/04/31
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)، زیبایی دندان
دوتا دندان خرگوشیم شکسته بود جوری که کلا قطع امید کرده بودم که درست بشه ولی با هزینه بسیار پایین و مناسب توسط دکتر پور رضا ی کار درست و با تجربه به بهترین شکل ممکن انجام شد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/18
پزشک را توصیه می‌کنمهم برخوردشون عالی هم کارشون ،ازنظر قیمت هم راه میان
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علی
ویزیت شده
1402/03/10 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار فردی مادب و شنوای مشکل بیمار بودند و درست تشخیص دادند.
پسندیدنگزارش
ارسال
عطیه
عطیه
1402/02/11
پزشک را توصیه می‌کنمسلام و عرض احترام دکتر پوررضا در کار درمانی خودشون عالی هستن و مهم تر از همه، بسیار صبور و خوش اخلاق هستن.. من به عنوان یک روانشناس که مهم ترین مولفه در کار درمانی رو شخصیت، برخورد و اخلاق یک پزشک می بینم و همین موضوع باعث میشه که انگیزه پیدا کنم و روند درمانی رو ادامه بدم، ایشون رو دکتر با اخلاق و شخصیت خوب، صبور و کاربلدی میدونم و به افراد دیگه هم حتما پیشنهاد میکنم..
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
واقعا چه از لحاظ برخورد چه کاری عالی هستن حرف ندارن خیلی خیلی حرفه ای هستن دندونی که چند دندانپزشک گفتن باید کشیده بشه با تشخیص درست خیلی عااالی درست کردن و خیلی عالی هم پستو روکش کردن جوری که اصلا مشخص نیس دندون طبیعی نیست مخصوصا قیمتشون عالیه توو این زمونه و گرونی و بازار ملتهب خدا خیرشون بده که فکر جیب مردمم هستن خدا بهشون سلامتی بده همیشه موفق باشن
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/13
پزشک را توصیه می‌کنماز درمان و نحوه برخورد و رفتار دکتر بسیار راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
میثم
ویزیت شده
1401/06/05 | مطب دکتر صابر پوررضا
پزشک را توصیه می‌کنمایشون بسیار با تجربه و حرفه ای عمل کرده اند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر صابر پوررضا، دکترای دندانپزشکی در شهر بابل است. مطب دکتر صابر پوررضا در بابل بابل - میدان اوقاف ابتدای کارخانه روغن نباتی شکوفه مجتمع مهندسین طبقه سوم واحد 304 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-32366378 تماس بگیرید.

تاکنون 3.8K نفر از پروفایل دکتر صابر پوررضا، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (9 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صابر پوررضا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر صابر پوررضا 11 فروردین 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صابر پوررضا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صابر پوررضا: بابل، بابل بابل - میدان اوقاف ابتدای کارخانه روغن نباتی شکوفه مجتمع مهندسین طبقه سوم واحد 304
  • تلفن مطب دکتر صابر پوررضا: 011-32366378
  • تخصص دکتر صابر پوررضا: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل