ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
881
کارشناس گوهر صداقت

گوهر صداقت

شماره نظام پزشکی: ت-7334
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شيراز خيابان معالي اباد بين كوچه 3-5 ساختمان پزشكي رازي طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی گوهر صداقت را داشته است.

نظرات در مورد گوهر صداقت

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس گوهر صداقت، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر شیراز است. مطب کارشناس گوهر صداقت در شيراز خيابان معالي اباد بين كوچه 3-5 ساختمان پزشكي رازي طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-36248287 تماس بگیرید.

تاکنون 881 نفر از پروفایل کارشناس گوهر صداقت، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس گوهر صداقت در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس گوهر صداقت فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس گوهر صداقت، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس گوهر صداقت: شیراز، شيراز خيابان معالي اباد بين كوچه 3-5 ساختمان پزشكي رازي طبقه اول
  • تلفن مطب کارشناس گوهر صداقت: 071-36248287
  • تخصص کارشناس گوهر صداقت: کارشناسی ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل