ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
877
دکتر صدیقه شمسی نژاد

صدیقه شمسی نژاد

شماره نظام پزشکی: 129154
متخصص بیماریهای داخلی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شهربابک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صدیقه شمسی نژاد را داشته است.

نظرات در مورد صدیقه شمسی نژاد

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر صدیقه شمسی نژاد، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر صدیقه شمسی نژاد در شهربابک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 03434115693 تماس بگیرید.

تاکنون 877 نفر از پروفایل دکتر صدیقه شمسی نژاد، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صدیقه شمسی نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر صدیقه شمسی نژاد امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صدیقه شمسی نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صدیقه شمسی نژاد: تهران، شهربابک
  • تلفن مطب دکتر صدیقه شمسی نژاد: 03434115693
  • تخصص دکتر صدیقه شمسی نژاد: متخصص بیماریهای داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل