ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
806
دکتر صدیقه فرزانه

صدیقه فرزانه

شماره نظام پزشکی: 131793
متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
98%
رضایت (6 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز، قصرالدشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان اکسیر واحد 101
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صدیقه فرزانه را داشته است.

نظرات در مورد صدیقه فرزانه

98%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ب ن
بهار نعمت الهی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر صدیقه فرزانه
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با اخلاق و با دقت بودند.عصب کشی رو بدون درد و مشکلی انجام دادن
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر صدیقه فرزانه
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر فوق العاده هست دلسوز مهربان اولین دکتری که دیدم درد مردم رو حس میکنه.انشالله همیشه زندگیت به خوشی باشه.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهناز
1402/07/17
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام خدمت شما خانم دکتر فرزندم بنام عباس زرافشان در خرداد ماه آخرین مراحل عصب کشی را در خدمت شما گذراند ولی بعلت عدم دریافت نوبت در وقت مناسب پانسمان دندان افتاد الان خواستم ببینم با توجه به این موضوع باید چکاری انجام دهد چون به دندانپزشک که مراجعه کردیم ابراز کردند ممکن است نیاز به عصب کشی مجدد داشته باشد ، لطفاً راهنمایی بفرمایید.
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر صدیقه فرزانه
دکتر صدیقه فرزانه
با سلام ما فقط کار عصب کشی را انجام میدهیم و برای انجام ترمیم ، نامه ارجاع میدهیم که نزد همکاران دندانپزشک تاج دندان ترمیم شود و تاکید میکنیم که حتما ظرف یک هفته تا نهایتا دو هفته انجام شود، اگر موفق به دریافت نوبت نشدید به همکاران دیگر مراجعه نمایید ، تا با درمان به موقع از تخریب دندان جلوگیری شود

دکتر صدیقه فرزانه، متخصص اندودانتیکس در شهر شیراز است. مطب دکتر صدیقه فرزانه در شیراز، قصرالدشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان اکسیر واحد 101 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 806 نفر از پروفایل دکتر صدیقه فرزانه، متخصص اندودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صدیقه فرزانه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر صدیقه فرزانه امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص اندودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صدیقه فرزانه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صدیقه فرزانه: شیراز، شیراز، قصرالدشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان اکسیر واحد 101
  • تلفن مطب دکتر صدیقه فرزانه: ثبت نشده
  • تخصص دکتر صدیقه فرزانه: متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل