ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
814
دکتر صدیقه پورامیری

صدیقه پورامیری

شماره نظام پزشکی: گ-304
کارشناسی گفتاردرمانی
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرمان - خیابان زریسف-کوچه شماره 8 - مرکز مشاوره آموزش و پرورش
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صدیقه پورامیری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد صدیقه پورامیری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر صدیقه پورامیری، کارشناس گفتار درمانی در شهر کرمان است. مطب دکتر صدیقه پورامیری در خیابان زریسف-کوچه شماره 8 - مرکز مشاوره آموزش و پرورش واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-3324590-3324011 تماس بگیرید.

تاکنون 814 نفر از پروفایل دکتر صدیقه پورامیری، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صدیقه پورامیری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صدیقه پورامیری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صدیقه پورامیری: کرمان، خیابان زریسف-کوچه شماره 8 - مرکز مشاوره آموزش و پرورش
  • تلفن مطب دکتر صدیقه پورامیری: 034-3324590-3324011
  • تخصص دکتر صدیقه پورامیری: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل