ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر صفیه نونهال

صفیه نونهال

شماره نظام پزشکی: 123888
بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات

آدرس و تلفن تماس

فلاورجان - فلاورجان
درباره من

@dr.s.nonahal

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صفیه نونهال را داشته است.

نظرات در مورد صفیه نونهال

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر صفیه نونهال، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر فلاورجان است. مطب دکتر صفیه نونهال در فلاورجان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-34913913 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر صفیه نونهال، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صفیه نونهال در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر صفیه نونهال امروز 10:50 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صفیه نونهال، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صفیه نونهال: فلاورجان، فلاورجان
  • تلفن مطب دکتر صفیه نونهال: 031-34913913
  • تخصص دکتر صفیه نونهال: بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل