ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
785
دکتر صنم علي لو

صنم علي لو

شماره نظام پزشکی: 200546
دکترای حرفه‌ای پزشکی

آدرس و تلفن تماس

خوی - خوی
درباره من

جهت دریافت مشاوره ی پزشکی24 ساعته به ایدی تلگرام dr_sanam_alilou به شماره موبایل 09917497926 پیام بدهید. لطفا فقط پیام بدهیدو در اسرع وقت پیام شما چک خواهد شد.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صنم علي لو را داشته است.

نظرات در مورد صنم علي لو

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر صنم علي لو، دکترای پزشکی در شهر خوی است. مطب دکتر صنم علي لو در خوی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 785 نفر از پروفایل دکتر صنم علي لو، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صنم علي لو در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر صنم علي لو امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صنم علي لو، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صنم علي لو: خوی، خوی
  • تلفن مطب دکتر صنم علي لو: ثبت نشده
  • تخصص دکتر صنم علي لو: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل