ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.1K
دکتر طرلان زمان پور

طرلان زمان پور

شماره نظام پزشکی: 81927
فلوشیپ طب مادر و جنین (پریناتولوژی)
40%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز، قصردشت، بین 68 قصردشت و 83
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی طرلان زمان پور را داشته است.

نظرات در مورد طرلان زمان پور

40%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
2.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.3
مهارت و تخصص پزشک
1.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ل
لیلا
ویزیت شده
1402/04/04 | مطب دکتر طرلان زمان پور
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوبی بود. هم خودش و هم منشیش خیلی خوش اخلاق و خوش برخوردبودن. بخصوص منشیش تنها منشی مهربونی بودکه من تو همه عمرم دیده بودم. تونظرات یه سری ها گفته بودن بداخلاقه اصلا اینجوری نبود.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر طرلان زمان پور، فلوشیپ طب مادر و جنین در شهر شیراز است. مطب دکتر طرلان زمان پور در شیراز، قصردشت، بین 68 قصردشت و 83 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-36267112 تماس بگیرید.

تاکنون 2.1K نفر از پروفایل دکتر طرلان زمان پور، فلوشیپ طب مادر و جنین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 40٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر طرلان زمان پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر طرلان زمان پور 8 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ طب مادر و جنین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر طرلان زمان پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر طرلان زمان پور: شیراز، شیراز، قصردشت، بین 68 قصردشت و 83
  • تلفن مطب دکتر طرلان زمان پور: 071-36267112
  • تخصص دکتر طرلان زمان پور: فلوشیپ طب مادر و جنین (پریناتولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل