ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر طلعت شامرادی

طلعت شامرادی

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 75856
متخصص بیماری‌های داخلی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (5 نظر)
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اراک - محل کار: بیمارستان امام خمینی (تامین اجتماعی )
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی طلعت شامرادی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد طلعت شامرادی

100%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: هموروئید داخلی اطفال
پسرم با اولین نسخه خانم دکتر و با مصرف داروهای تجویز شده رو به بهبودی می روند. برخورد بسیار شایسته با بیمار و همراه بیمار دارند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن فقط روزی هزار بار خدارابحق قمربنی هاشم قسم میدم که خانم دکتر روزبدنبینی بهترین دکتر اراک هستن هرجابنده رفتم نتیجه نگرفتم متوجه بیماری ودردمن نشدن فقط ایشون بابستری کردن و دلسوزی تمام حتی برای بیمارای دیگه که می‌دیدم متوجه شدن اینطور پزشکان سردانشگاه درس‌ واقعا از جون خودشون مایع گذاشتن که به ملتشون میرسه الهی بحق فاطمه زهرا روزبدنبینی
پسندیدنگزارش
ارسال
ش م
شهاب موسوی
1401/03/05
پزشک را توصیه می‌کنممن با شرایط حاد کرونا واینکه امیدی به زنده بودنم نبود خدمت ایشون رسیدم، با درگیری ریه بالای 85درصد و ضربان قلب 38،در حالی که قبلش توسط چهار دکتر دیگه ویزیت شده بودم، اما شرایطم فقط هر لحظه بدتر میشد، خانم دکتر جون منو نجات داد. خانم دکتر بسیار بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن، پیگیر شرایط بیمار هستن،با توضیحاتی که به بیمار میدن از بیماری و نوع وشرایط درمان باعث میشن استرس وسردرگمی بیمار کاهش پیدا کنه، تشخیصش درست بیماری از ویژگیهای ایشونه، با آرزوی سلامتی وعاقبت بخیری برای خانم دکتر و آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام وقت همگی بخیر فقط میتونم اینابگم ازخدای بزرگ خواستارم ازته قلبم خانم دکترعمربلندوباعزت داشته باشن بحق قمربنی هاشم
ح
حامد
1401/02/09
پزشک را توصیه می‌کنمسلام،خوشبختانه،پدر ومادر مریض دکتر هستن وخودم،بسیارخوش برخورد،باتجربه ودقیق هستن،وبرای هرمریض بیشتراست ویزیت وقت میگذارند،حتی درمرکز دولتی مثل مطب‌های هستند،ازایشان نهایت تشکر را دارند
2پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حامد
با سلام،ایشون ازدکترهای مجرب،دلسوزوبسیارماهر هستن،ضمن صبور بودن تشخیص درست،دلسوزانه برای هر بیمار وقت میگذارند،دست چنین پزشکانی را خالصانه واز صمیم قلب میبوسم،وآرزوی موفقیت وسلامتی برای ایشان وخانواده محترمشان،دوستدار شما خانم خوشدوز

دکتر طلعت شامرادی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر اراک است. مطب دکتر طلعت شامرادی در محل کار: بیمارستان امام خمینی (تامین اجتماعی ) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر طلعت شامرادی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر طلعت شامرادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر طلعت شامرادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر طلعت شامرادی: اراک، محل کار: بیمارستان امام خمینی (تامین اجتماعی )
  • تلفن مطب دکتر طلعت شامرادی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر طلعت شامرادی: متخصص بیماری‌های داخلی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل