ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
862
دکتر عاطفه احمدوند

عاطفه احمدوند

شماره نظام پزشکی: 168476
متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،شهرک غرب، فرحزادی، بوستان دوم شرقی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عاطفه احمدوند را داشته است.

نظرات در مورد عاطفه احمدوند

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر عاطفه احمدوند، متخصص ارتودانتیکس در شهر تهران است. مطب دکتر عاطفه احمدوند در تهران،شهرک غرب، فرحزادی، بوستان دوم شرقی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88385523 تماس بگیرید.

تاکنون 862 نفر از پروفایل دکتر عاطفه احمدوند، متخصص ارتودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عاطفه احمدوند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عاطفه احمدوند 16 فروردین 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عاطفه احمدوند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عاطفه احمدوند: تهران، تهران،شهرک غرب، فرحزادی، بوستان دوم شرقی
  • تلفن مطب دکتر عاطفه احمدوند: 021-88385523
  • تخصص دکتر عاطفه احمدوند: متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل