ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
887
دکتر عاطفه امیری

عاطفه امیری

شماره نظام پزشکی: 170283
متخصص داخلی دارای بورد تخصصی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

گرگان - تهران، آزادی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عاطفه امیری را داشته است.

نظرات در مورد عاطفه امیری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر عاطفه امیری، متخصص بیماریهای داخلی در شهر گرگان است. مطب دکتر عاطفه امیری در تهران، آزادی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 887 نفر از پروفایل دکتر عاطفه امیری، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عاطفه امیری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عاطفه امیری امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عاطفه امیری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عاطفه امیری: گرگان، تهران، آزادی
  • تلفن مطب دکتر عاطفه امیری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر عاطفه امیری: متخصص داخلی دارای بورد تخصصی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل