ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
966
دکتر عباس گوکی زاده

عباس گوکی زاده

38 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 23988
متخصص پرتودرمانی (رادیوتراپی)
دکترای حرفه‌ای پزشکی
72%
رضایت (30 نظر)
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - محل کار: خیابان شمس ابادی-بیمارستان سینا | مطب: بیمارستان سید الشهدا و بیمارستان میلاد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عباس گوکی زاده را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد عباس گوکی زاده

72%
رضایت (30 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.0
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مهرداد
1401/12/08
پزشک را توصیه می‌کنممادر من سال 80 بعلت سرطان پستان بخاطر بیماری نارسایی قلبی شدیدی که داشت پزشگ بیهوشی وقلب برای عمل وسیع اجازه ندادن پزشگ جراح با عمل سرپایی توانست بدون برداشتن پستان و غدد لنفافی زیر بقل که برای عدم متازتاز به بقیه اندام های بدن الزامی است فقط به برداشتن غده سرطانی وکمی هم سلول های اطراف اکتفا کندجهت ادامه درمان به ایشان مراجعه کردم باز هم بعت همان مشکلات قلبی که داشت شیمی درمانی هم‌میسر نشد اما آقای دکتر گوکی زاده با یک متد در آن زمان تازه پرتودرمانی خاصی را برای مادرم تجویز نمودن و با تجویز تاموکسیفن به مدت ده سال بدون هیچگونه عارضه ای از این بابت در قید حیات بودن و کلا رشد سلول های سرطانی متوقف و خوب شدن فقط دست راست مادرم بعلت مسدود شدن غده لفاوی زیر بقل بعلت تجمع لنف ورم کرد علت مرگ مادرم عارضه ای قلبی بود در سن 82 سالگی آقای دکتر باتوجه به اینکه کمی اخلاق مناسبی ندارند و به شرح حال بیمار توجه کافی نمیکنند اما بهترین انولوژیست ایران هستند و نتیجه درمان ایشان بسیار عالی هستند
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر عباس گوکی زاده، متخصص تکنولوژی پرتودرمانی- رادیوتراپی در شهر اصفهان است. مطب دکتر عباس گوکی زاده در محل کار: خیابان شمس ابادی-بیمارستان سینا | مطب: بیمارستان سید الشهدا و بیمارستان میلاد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 966 نفر از پروفایل دکتر عباس گوکی زاده، متخصص تکنولوژی پرتودرمانی- رادیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 72٪ مراجعین (30 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عباس گوکی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص تکنولوژی پرتودرمانی- رادیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عباس گوکی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عباس گوکی زاده: اصفهان، محل کار: خیابان شمس ابادی-بیمارستان سینا | مطب: بیمارستان سید الشهدا و بیمارستان میلاد
  • تلفن مطب دکتر عباس گوکی زاده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر عباس گوکی زاده: متخصص پرتودرمانی (رادیوتراپی)/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل