ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
20K
دکتر عبدالرحیم اندان

عبدالرحیم اندان

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 106147
متخصص تصویربرداری (رادیولوژی)
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (67 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بوکان - مطب 2: بوکان بیمارستان شهید قلی ژور
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عبدالرحیم اندان را داشته است.

نظرات در مورد عبدالرحیم اندان

94%
رضایت (67 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و ادب من جناب آقای دکتر اندان را به شدت به همگان توصیه می‌کنم زیرا علاوه بر برخورد محترمانه و اخلاق مودبانه خودشان و کلیه پرسنلشون ایشان از اخلاق حرفه‌ای عالی و وجدان کاری و تعهد بسیار بالایی برخوردارن و از نظر علمی و تخصص و سطح سواد هم به تایید اکثر هم کلاسی‌هاشون علاوه بر اینکه دانشجوی ممتاز دانشگاه علوم پزشکی هم در دوره عمومی و هم در دوره دستیاری بودن با توجه به سابقه تجربه‌ بسیار خوبی که دارند بنده ایشون رو همیشه در صدر پزشکان رادیولوژیست منطقه می‌دانم. ما حدود ده سال پیش که هنوز شناختی ازیشون نداشتم برای یک مورد حساس در مورد یک آیتم بارداری خانمم که ریسک بالایی داشت به ایشان مراجعه کردیم بعدا جهت اطمینان بیشتر به خاطر استرسی که داشتیم به یکی از پزشکان فوق تخصص در تبریز مراجعه کردیم ایشون نیز خوشبختانه نظر ایشون رو تایید و تحسین کردند و الحمدلله هیچ مشکلی هم پیش نیومد و هنوز هم در زمینه تخصصی ایشان نظرشون رو با اطیمنان قلبی که به وجدان کاری، اخلاق، و تخصص و تبحر ایشان داریم اتمام حجت می دانیم. خداوند ان‌شالله به ایشان طول عمر همراه با سلامتی عنایت فرموده و امثال خدومی چون ایشان را برای شهر ما بیشتر گرداند. با تشکر مجدد
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر عبدالرحیم اندان
دکتر عبدالرحیم اندان
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام من دکتر اندان هستم و از طریق یکی از مراجعه کنندگان مطب در جریان کامنت اخیر در این سایت قرار گرفتم. من این مورد رو کاملا تکذیب میکنم و هرگز به بیماره گفته نشده که بدخیمی داره حتی اگه تشخیص قطعی شده باشد. تشخیص بدخیمی مراحل مختلفی دارد و معمولا بعد از جراحی، نمونه برداری و بررسی پاتولوژی داده میشود. ایشان با هویت مشخص و با مدارک مراجعه کنند مطب تا ثابت کنم که این اتفاق نیفتاده و ایشان برداشت شخصی خودشون رو از گزارش بنده اینجا ارائه دادن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام چطوری نوبت بگیریم .همین شماره که هست بزنگیم مطب؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: درد کلیه
بهترینرادیولوژیست ایران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/15
پزشک را توصیه می‌کنمدردوران حاملگی پیشش رفتم واقعا دکتر فوق‌العاده خوبی هست
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر عبدالرحیم اندان
دکتر عبدالرحیم اندان
من دکتر اندان هستم و از طریق یکی از مراجعه کنندگان مطب متوجه این کامنت در این سایت شدم. من این مورد رو کاملا تکذیب میکنم و هرگز به بیماره گفته نشده که بدخیمی داره حتی اگه تشخیص قطعی شده باشه. ایشان با مدارک مراجعه کنند مطب تا ثابت کنم که این اتفاق نیفتاده
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/15
پزشک را توصیه می‌کنمدردوران حاملگی دکتر بسیار خوبی هست وهمه تشخیص هاش درسته
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/01
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/25
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: تست غربالگری سه ماهه دوم
خیلی غربالگری دقیق و عالی برای بنده انجام شد و به نظرم تو بوکان بهترین مرکز هستن
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/19
پزشک را توصیه می‌کنمبنده فقط جهت انجام سونوگرافی نزد دکتر رفتم که ازبابت انجام سونوگرافی وتوضیحات ایشان درباره کلیه هام خیلی راضی بیرون اومدم البته شاید تابه حال حداقل 10بارجهت انجام سونوگرافی به اقای دکتر اندان عزیز زحمت داده ام،چون متاسفانه کلیه هام سنگساز هستند.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
بنده کلیه هام سنگ ساز هستند وهمیشه برای انجام کنترل به مطب آقای دکتر اندان مراجعه میکنم وهم خودم وتمام دکترهای اورولوژی که تحت نظرشان هستم خیلی از کار آقای دکتر اندان راضی هستند وهمیشه به سایر مریض های دیگرسونوگرافی دکتر اندان پیشنهاد می دهم .
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/16
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار تشخیص دقیقی دارند
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/13
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر عبدالرحیم اندان، متخصص رادیولوژی در شهر بوکان است. مطب دکتر عبدالرحیم اندان در مطب 2: بوکان بیمارستان شهید قلی ژور واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-6230701 تماس بگیرید.

تاکنون 20K نفر از پروفایل دکتر عبدالرحیم اندان، متخصص رادیولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (67 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 55 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عبدالرحیم اندان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عبدالرحیم اندان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عبدالرحیم اندان: بوکان، مطب 2: بوکان بیمارستان شهید قلی ژور
  • تلفن مطب دکتر عبدالرحیم اندان: 044-6230701
  • تخصص دکتر عبدالرحیم اندان: متخصص تصویربرداری (رادیولوژی)/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل