ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
837
دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی

عبدالرضامعروف به منصور محجوبی

39 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 22812
متخصص آسیب‌شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: توبان جلال ال احمد - خ شهر ارا -یا شهید ارش مهر-نبش گلرخ-بالای لبنیات شفیعیان-پلاک 4-طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عبدالرضامعروف به منصور محجوبی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد عبدالرضامعروف به منصور محجوبی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی، متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان در شهر تهران است. مطب دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی در مطب: توبان جلال ال احمد - خ شهر ارا -یا شهید ارش مهر-نبش گلرخ-بالای لبنیات شفیعیان-پلاک 4-طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88276271 تماس بگیرید.

تاکنون 837 نفر از پروفایل دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی، متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی: تهران، مطب: توبان جلال ال احمد - خ شهر ارا -یا شهید ارش مهر-نبش گلرخ-بالای لبنیات شفیعیان-پلاک 4-طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی: 021-88276271
  • تخصص دکتر عبدالرضامعروف به منصور محجوبی: متخصص آسیب‌شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل