ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر عبدالرضا محسن زادگان

عبدالرضا محسن زادگان

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 52322
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اردبیل - محل کار: میدان شهدا پلی کلینیک امام حسین
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عبدالرضا محسن زادگان را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد عبدالرضا محسن زادگان

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/16
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا دکتره خوب با اخلاقی هست خیلی تشکر میکنم ازشون واقعا زحمت میکشن خدا قوت دکتر جان من برای نظام رفته بودم خدمتشون واریکوسل داشتم خیلی با تجربه ان گفتن که واریکوسل دارم تشکر میکنم ازشون که منو باخبر کردن الان هم 4.5 ماه میشه انشالا به زودی بازم میرم خدمتشون که معاینه کنن با تشکر محسن قوسی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر عبدالرضا محسن زادگان، دکترای پزشکی در شهر اردبیل است. مطب دکتر عبدالرضا محسن زادگان در محل کار: میدان شهدا پلی کلینیک امام حسین واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 045-2233695 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر عبدالرضا محسن زادگان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عبدالرضا محسن زادگان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عبدالرضا محسن زادگان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عبدالرضا محسن زادگان: اردبیل، محل کار: میدان شهدا پلی کلینیک امام حسین
  • تلفن مطب دکتر عبدالرضا محسن زادگان: 045-2233695
  • تخصص دکتر عبدالرضا محسن زادگان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل