ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.6K
دکتر محمد پارسا عزیزی

محمد پارسا عزیزی

شماره نظام پزشکی: 4121
روانشناس
55%
رضایت (5 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - ;ستارخان،بین پل ستارخان و برق آلستوم،نرسیده به خشکبار ایوب،نبش کوچه نیلوفر،پلاک 656،واحد 3،طبقه اول
دکتر پارسا عزیزی دانش آموخته دانشگاه تهران بوده و استادیار دانشگاه هستند و در طی 14 سال تجربه کار بالینی، حدود 30 هزار ویزیت در زمینه رواندرمانی و توانبخشی کودکان و بزرگسالان دارند ایشان همچنین استاد راهنما و مشاور بیش از 80جلد پایان نامه در حوزه روانشناسی بوده اند و کتب و مقالات متعددی در زمینه روانشناسی تالیف کرده اند،تیم تخصصی تحت نظر ایشان در زمینه های روانشناسی و رواندرمانی کودکان و بزرگسالان،بازی درمانی،گفتاردرمانی و کاردرمانی کودکان، ارزیابی و تقویت هوش کودکان، استعدادیابی و پرورش خلاقیت کودکان، بازی های شناختی و نوروتراپی، مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره فردی و رواندرمانی در زمینه های اضطراب، افسردگی، وسواس، بحران های عاطفی و سایر آسیب های روانی مشغول به فعالیت می باشند.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد پارسا عزیزی را داشته است.

نظرات در مورد محمد پارسا عزیزی

55%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
2.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.6
مهارت و تخصص پزشک
3.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/29
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ی
ی
1401/01/18
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین روانشناسی که تا به حال مراجعه کردم. از ایشون و کادر کلینیک واقعا ممنونم.
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد پارسا عزیزی، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی در شهر تهران است. مطب دکتر محمد پارسا عزیزی در ;ستارخان،بین پل ستارخان و برق آلستوم،نرسیده به خشکبار ایوب،نبش کوچه نیلوفر،پلاک 656،واحد 3،طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44242700 تماس بگیرید.

تاکنون 2.6K نفر از پروفایل دکتر محمد پارسا عزیزی، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 55٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد پارسا عزیزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی روانشناسی بالینی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد پارسا عزیزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد پارسا عزیزی: تهران، ;ستارخان،بین پل ستارخان و برق آلستوم،نرسیده به خشکبار ایوب،نبش کوچه نیلوفر،پلاک 656،واحد 3،طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر محمد پارسا عزیزی: 021-44242700
  • تخصص دکتر محمد پارسا عزیزی: روانشناس
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل