ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
854
دکتر عطا جبارزاده

عطا جبارزاده

شماره نظام پزشکی: 151799
دکترای حرفه‌ای پزشکی
پزشکان آنلاین خون، سرطان و آنکولوژی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

درباره من

⮜ بیوگرافی

شماره نظام پزشکی ۱۵۱۷۹۹ متخصص بیماری های داخلی و دستیار فوق تخصصی خون و سرطان بالغین؛ دارای بورد تخصصی بیماری های ریه، گوارش، روماتولوژی، کلیه، خون و سرطان، دیابت، فشارخون

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عطا جبارزاده را داشته است.

نظرات در مورد عطا جبارزاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر عطا جبارزاده، دانشجوی فوق تخصص خون و سرطان بالغین در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر عطا جبارزاده در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 854 نفر از پروفایل دکتر عطا جبارزاده، دانشجوی فوق تخصص خون و سرطان بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عطا جبارزاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی فوق تخصص خون و سرطان بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عطا جبارزاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عطا جبارزاده: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر عطا جبارزاده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر عطا جبارزاده: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل