ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
8.1K
دکتر علیرضا ایزدی

علیرضا ایزدی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 102504
فلوشیپ جراحی روده بزرگ (جراحی کولورکتال)
95%
رضایت (55 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران خیابان سعادت اباد خیابان ریاضی بخشایش کوچه 17 ( جنب بیمارستان عرفان ) پلاک 81 واحد هفت
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا ایزدی را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا ایزدی

95%
رضایت (55 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع م
علی محمد بهرامی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام چندین جراح مراجعه کردم همگی بدون توجه به معاینه پیشنهاد لیزر دادند که پس از مطرح کردن مشکل با دوستان پزشکم ،دکتر ایزدی را معرفی کردند پس از مراجعه به تیشون متوجه شدم که با مصرف سه تا پماد مشکل حل می‌شود. پزشک حاذق با اخلاق هستند به معنای واقعی انسان .منشی بسیار بااخلاقی هم داره که از ایشون هم سپاسگزارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
بسیار عالی و کاربلد
ش ع
شهربانو علیزاده
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپدر من سالها بود که از درد فیستول رنج میبردن تا اینکه با دکتر ایزدی بزرگوار آشنا شدیم،ایشون انسان بسیار محترم ومتشخصی هستند وطوری با بیمار رفتار میکنند که واقعا آدم لذت میبره،دکتر تمام روند درمانی رو با حوصله،احترام برای ما توضیح دادند وهرآنچه که نیاز بود تا ما انجام بدیم تا به نتیجه برسیم رو دراختیار گذاشتن وحالا در مرحله آخر هستیم،کاری که دکترای قبلی نتونسته بودن برای پدرم انجام بدن از دکتر ایزدی عزیز تشکر میکنم وبراشون سلامتی وطول عمر باعزت آرزومندم
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ی
الهام یارمحمدی
1402/05/29
پزشک را توصیه می‌کنمخوب.عا لی.بیست.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ی
الهام یارمحمدی
1402/05/22
پزشک را توصیه می‌کنمجناب دکتر ایزدی پزشک ماهر و حاذق و درجه یک از هر نظر.کلا بگم ابو علی سینا در این زمان. دستیار ایشون آقای دکتر مدرس هم عالی هستند.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک ج
کسری جعفری
1402/05/04
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار با اخلاق و پورحوصله با دانش و کار درستی هستن. برای بیمار خیلی وقت میذارن. من ازشون خیلی راضی هستم. خدا خیرش بده
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/03
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر با سواد و با مرام و پدر و مادر دار و بسیار متشخص و متبهر و چیره دست و پنجه طلا و........ هر چه صفت خوب هست همه یکجا در این انسان شریف جمع است خدا حافظ خود و خانواده اش باشد
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/03
پزشک را توصیه می‌کنمبنده چندین سال بود از بیرون زدگی روده رنج می بردم و توسط دو پزشک جراح در دو مرتبه به تشخیص غلط شان هموروئید عمل کردم و بدون نتیجه بود تا اینکه به مطب دکتر ایزدی معرفی شدم که جناب آقای دکتر در همان معاینه اول بیماری مرا افتادگی روده تشخیص داد نه هموروئید که من عمل شده بودم وبه برکت دست آقای دکتر در تاریخ 1401.11.12 در تهران عمل شدم والآن خیلی خوبم و دست دکتر را می بوسم و ممنون دارشم .
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
ل ن
لیلا نکویی
سلام .کدام بیمارستان عمل شدید؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/19
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک خوب و البته با اخلاقی هستن. با جزییات کامل شرح حال گرفتند و به معنای واقعی برای بیمار وقت میزارن
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر مژگان لقمانی
دکتر مژگان لقمانی
1401/10/16
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
2پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
1401/09/21
پزشک را توصیه می‌کنمدکترعالی بودن من برای مشکل یبوست رفته بودم پیششون ولی ایشون بانگاه به چهره ی من متوجه شدن سنگ صفرام دارم.مشکلی که همیشه من فکرمیکردم ازمعده دارم.حیف ازاین دکترباسوادکه ازاصفهان رفتندومتاسفم اگه ایران چنین دکترباسوادی روازدست بدن.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علیرضا ایزدی، فلوشیپ جراحی کولورکتال در شهر تهران است. مطب دکتر علیرضا ایزدی در تهران خیابان سعادت اباد خیابان ریاضی بخشایش کوچه 17 ( جنب بیمارستان عرفان ) پلاک 81 واحد هفت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26746214 تماس بگیرید.

تاکنون 8.1K نفر از پروفایل دکتر علیرضا ایزدی، فلوشیپ جراحی کولورکتال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (55 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 24 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا ایزدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی کولورکتال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا ایزدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا ایزدی: تهران، تهران خیابان سعادت اباد خیابان ریاضی بخشایش کوچه 17 ( جنب بیمارستان عرفان ) پلاک 81 واحد هفت
  • تلفن مطب دکتر علیرضا ایزدی: 021-26746214
  • تخصص دکتر علیرضا ایزدی: فلوشیپ جراحی روده بزرگ (جراحی کولورکتال)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل