ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
153K
دکتر علیرضا خدائیانی

علیرضا خدائیانی

48 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 10696.
فلوشیپ در چشم پزشکی کودکان ( امریکا )
4.7
از ۵
رضایت (2257 نظر)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بلوار میرداماد، نبش خیابان دکتر مصدق ( نفت ) جنوبی ، پلاک 268 ( برای ارتباط با پزشک، تنها به سایت ما: kidseyedoctor.com مراجعه و در برگ اوّل عبارت "ارتباط با پزشک" را انتخاب و دنبال کنید ) توجه فرمایید: مطب ما ماههای تیر و مرداد 1403 را تعطیل میباشد. زمان آغاز وقت دهی و پذیرش بیماران محترم را در سایت kidseyedoctor.com اعلام خواهیم نمود.
برای گرفتن وقت معاینه در مطب، با مراجعه به سایت ما:  kidseyedoctor.com  و انتخاب "گرفتن وقت مطب" از منوی سمت راست و مطالعه و دنبال کردن مطالب باز شذه، میتوانید اقدام فرمایید. شماره کارت ملّی خود بیمار و شماره موبایلی که پیغام دریافت نوبی را بتواند بگیرد، در دسترس باشد. بجای استفاده از تلفن مطب، با نوشتن مطالب خود در  "ارتباط مستقیم با پزشک" در صفحه اوّل سایت ما، پاسخ خود را از پزشک دریافت نمایید. در زمان گرفتن وقت مطب، مبلغی را بصورت آنلاین پرداخت خواهید کرد که درصورت عدم مراجعه در روز موعود، این مبلغ قابل برگشت و بازپرداخت نمیباشد. لذا در انتخاب روز نوبت و مراجعه دقت فرمایید، تاریخی باشد که حتما امکان حضور در مطب را داشته باشید.) وقت داده شده برای شما، زمان حضور شما در مطب است و معاینه معمولا با تاخیر صورت خواهد گرفت. با تشکر از همیاری شما.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا خدائیانی را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا خدائیانی

4.7
از ۵
رضایت (2257 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
س ک
سعید کاویانفر
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر علیرضا خدائیانی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
چشم من سال 71 دچار مشکل شد .جوری که از درد حدود یک هفته نخوابیده بودم و درر میکشیدم .به دکترهایی مراجعه کردم و هر کدام نسخه هایی را تجویز کردن ولی متاسفانه هیچکدام درمان چشم بتده نشدن فقط دوره درد کشیدن منو بیشتر کردن و به حدی رسید که بینایی من بسیار محدود شده بود .خدارو شکر یکی از همکاران پدر شماره تلفن و آدرس مطب جناب دکتر خداییانی را معرفی کردن و شبانه از شهرستان به تهران عظیمت کردیم و خدمت جناب دکترخداییانی رسیدیم و با ویزیت ایشون و داروهایی که تحویز کردن مشکل چشمم برطرف شد .از خداوند متعال سلامتیه ایشان را خواستارم .
9
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م م
محمد معلمیان
ویزیت شده
دو ماه پیش
|
مطب دکتر علیرضا خدائیانی
5.0
پزشک را توصیه میکنم
فوق العاده پزشک مجرب و کاربلدی می باشد به نظرم درهرسن وسالی که باشید تشخیص بسیاربالایی دارند. پسر کوچکم از 7سالگی تاکنون زیرنظرشون هستند انحراف چشمش بطورکلی و بدون عمل جراحی درمان کردند تمام پزشکان شیراز و تهران گفتندبایدعمل کند گفتند نیازی نیست و کاملا درمان شدند البته پیگیری ومراجعه مستمر واجرای دستورات دکتر خدائیانی نقش فوق العاده ای دردرمان دارد.امروز من با 54سال سن به ایشان مراجعه کردم خانمم هم 50ساله هستند چندسال هست زیرنظرایشان هستند و رضایت کامل داریم
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر عالی و با تجربه هستن من وقتی که به دنیا اومدم مشکل انحراف چشم داشتم تا 6 سالگیم که منو به دکتر متخصص چشم بردن اما دکتر گفتن که تنبلی چشم دارم تا 7 سالگیم یفنی تا سال بعد دکتر میگفت چششم هر روز بد تر و بدتر میشه و اگه اینطوری پیش بره باید عینک ته استکانی بزنم تا اینکه یکی از فامیلامون این دکتر رو معرفی کرد و دکتر خدایانی گفت که اصلا چشم من نیاز به بستن نداشته و خدا خیرشون بده من رو بهتر کردن و الان هم 13 سالمه و پیششون میرم‌. واقا ممنونم♡
4
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م م
مرضیه محمدیان
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر علیرضا خدائیانی
3.7
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار حاذق و با حوصله کاملا معاینه کردند و قطعا به همه معرفی خواهم کرد تنها موردی که بسیار باعث اذیت بنده شد این بود که پول نقد جهت ویزیت دریافت میکردند من اطلاع نداشتم مراجعه اول بود با بچه کوچیک در هوای گرم مجبور شدم برم بانک که ان سمت خیابان بود من جراحی کمر انجام دادم کلی پله با مشقت با بچه رفتم تا پول نقد تهیه کنم ،در دنیای دیجیتال الان حداقل داشتن دستگاه پوزیا خداقل شماره کارتی جهت پرداخت اینترنتی حداقل در نظر گرفتن بیمار است
7
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ع ب
عمانوئل برکات
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام...دکتر خدائیانی یکی از بهترین دکترهای چشم پزشکی هستن من با جرات از نظر اخلاق و صبوری و ادب ایشون رو تایید میکنم و کیفیت درمانشان بینظیر است من پسرم رو از 2 سالگی پیش ایشون میبرم و الان پسر من 18 ساله شده با اینکه پسر من مشکل بیماری و ضعف چشم شدیدی دارن ایشون با بقیه دکترای متخصص که در شیراز هستن برابری داره و شاید دکتر خدائیانی خیلی هم بیشتر اهمیت میدهد هم به طبابت و هم رسیدگیش فوق العاده هست من واقعا ازشون راضی هستم.
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ب ح
بهاره حاج ابراهیم دباغ
سه سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
عالی هستن، سی ساله ب ایشون مراجعه میکنم بسیار حاذق و باتجربه هستن، چشممو جراحی هم کردن، توو سن 5سالگیم. چشمم تنبلی داشت یعنی دوبینی و انحراف شدید داشت اما الان به لطف ایشون و عینک زدنه مدوامه خودم مشکل چشمم برطرف شده و کاملا عادی ام. فقط میمونه بحث نوبت دهیشون ک خوب نیس سخت نوبت میگیریم، چه قدیم که باتلفن بود چ الان ک اینترنتیه، بقول یکی از دوستان ک گفتن اگرنوبت دهی مراجعین هرساله برای وقت بعدیشونم هماهنگ بشه عالیه. ممنون.
13
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ز ن
زهرا نوروزی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
از دو سالگی تا الان که 25 ساله هستم بعد از 20 تا چشم پزشک ایشون رو انتخاب کردیم و تمام مراحل درمان از همان 2 سالگی تا به امروز با ایشون بوده از مهارت و تبحرشان نگم که بی نظیرن برعکس تعداد انگشت شماری از پزشکان که پولکی هستن و اگر خود مراجع هر درخواستی اعم از عمل جراحی و.. داشته باشه با گرفتن پولشان انجام میدن و موارد مادی برایشان مهم تر از نتیجه بهتر است ایشان اصلا اینطور نیستن و نتیجه بهتر رو فدای مادیات نمیکنند
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م ر
محمد رسول سرداری
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک خیلی ماهر و حاذقی هستند.و خوش برخورد، صبور و با محبت. ولی چون ما از شهرستان مرجعه میکنیم مشکلی داریم که گاهی برای مشاوره گرفتن با مطب دکتر تماس میگیریم کسی جوابگو نیست. یکماه قبل جهت تکمیل دوره‌ی درمان مراجعه کردیم قرار شد خود دکتر با ما تماس بگیرند و خودشان برایمان یکماه بعد از مصرف دارو نوبت تعیین کنند ولی خبری نشده و ماهم جهت پیگیری هرچه با مطب تماس میگیریم نتیجه‌ای نگرفتیم . محمدرسول سرداری
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ن ح
نیلوفر حریریان
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دخترم چند سال پیش عید نوروز با بیماری تبخال قرنیه به چند دکتر مراجعه کرد ولی چون نوع داروی دریافتی مناسب نبود بیماری پیشرفت کرد، بعد از تعطیلات با اینکه زخمها عمیق شده بودند آقای دکتر با قطره های مناسب یکی هر دو ساعت و دیگری هر چهارساعت بیماری را کنترل کردند و چشم دخترم در مدت سه ماه کاملا خوب شد. مهارت و به روز بودن اطلاعات دارویی و تجویز داروی مناسب مهمترین شاخصه این دکتر متین و آرام می باشد.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ا م
امین محمد محمودی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پسر 6 ماهه من دچار گرفتگی و عفونت مجاری اشکی بود ... هر جا رفتیم گفتن که باید میل زده بشه که ما نپذیرفتیم ... تا اینکه یکی از آشنایان که قریب به 20 سال دخترشون تحت نظر ایشون بودن پیشنهاد دادن که یک بار برای ویزیت نزد ایشون برید که ما هم پذیرفتیم و خدا رو شکر با داروها و ماساژهای مناسب و دقت نظر جناب دکتر مشکل کوچولوی ما برطرف شد و دوقلوهای من تا الان که به کلاس سوم دبستان میرن تحت نظر ایشون هستن.
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پذیرش۲۴
علیرضا خدائیانی

دکتر علیرضا خدائیانی، متخصص چشم پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر علیرضا خدائیانی در تهران، بلوار میرداماد، نبش خیابان دکتر مصدق ( نفت ) جنوبی ، پلاک 268 ( برای ارتباط با پزشک، تنها به سایت ما: kidseyedoctor.com مراجعه و در برگ اوّل عبارت "ارتباط با پزشک" را انتخاب و دنبال کنید ) توجه فرمایید: مطب ما ماههای تیر و مرداد 1403 را تعطیل میباشد. زمان آغاز وقت دهی و پذیرش بیماران محترم را در سایت kidseyedoctor.com اعلام خواهیم نمود. واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22268777 تماس بگیرید.

تاکنون 153K نفر از پروفایل دکتر علیرضا خدائیانی، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (2257 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1932 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا خدائیانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا خدائیانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا خدائیانی: تهران، تهران، بلوار میرداماد، نبش خیابان دکتر مصدق ( نفت ) جنوبی ، پلاک 268 ( برای ارتباط با پزشک، تنها به سایت ما: kidseyedoctor.com مراجعه و در برگ اوّل عبارت "ارتباط با پزشک" را انتخاب و دنبال کنید ) توجه فرمایید: مطب ما ماههای تیر و مرداد 1403 را تعطیل میباشد. زمان آغاز وقت دهی و پذیرش بیماران محترم را در سایت kidseyedoctor.com اعلام خواهیم نمود.
  • تلفن مطب دکتر علیرضا خدائیانی: 021-22268777
  • تخصص دکتر علیرضا خدائیانی: فلوشیپ در چشم پزشکی کودکان ( امریکا )
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل