ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
783
دکتر علیرضا خضعلی

علیرضا خضعلی

شماره نظام پزشکی: ک-د-3707
کارشناسی کاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بندر امام خمینی - اهواز،زبتون کارمندی
درباره من

درمانگر و ارزیابی تمامی تاخیرات رشدی. اختلالات عصبی رشدی اتیسم.، بیش فعالی ، مشکلات حسی و رفتاری ، اختلالات یادگیری و نقص توجه و آیتم های مورد نیاز سنجش مدرسه 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا خضعلی را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا خضعلی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر علیرضا خضعلی، کارشناس کاردرمانی در شهر بندر امام خمینی است. مطب دکتر علیرضا خضعلی در اهواز،زبتون کارمندی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 783 نفر از پروفایل دکتر علیرضا خضعلی، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا خضعلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علیرضا خضعلی امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا خضعلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا خضعلی: بندر امام خمینی، اهواز،زبتون کارمندی
  • تلفن مطب دکتر علیرضا خضعلی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر علیرضا خضعلی: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل