ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر علیرضا سلطانی

علیرضا سلطانی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 87606
دکترای حرفه‌ای پزشکی
93%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تیران - مطب: بلوارامام روبروی موسسه مهر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا سلطانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد علیرضا سلطانی

93%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک ا
کبری السادات
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عا
1402/01/24
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: استرس و اضطراب
بهترین دکتر از نظر اخلاق و طبابت خدا حفظشان کند واقعا وقت کافی برای بیمار میگذارد و بهترین دارو را تجویز میکنند عالی دکتر حاذق در شهرمان به دیگر بیماران هم این پزشک را پیشنهاد میکنم تشکر از پزشک خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1402/01/17
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین متخصص داخلی از سال 1385که میشناسمشون .برخورد با بیمار فوق العاده صبور متین با وقار مجرب حاذق ... تشخصی هاشون کاملا درست و تجویز دارو بجا با یکبار ویزیت بیماری را شناسایی میکنن حتی قبل از اینکه بفرستن آزمایش تشخیص میدن ک بعد از ازمایش کاملا درست بوده .
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علیرضا سلطانی، دکترای پزشکی در شهر تیران است. مطب دکتر علیرضا سلطانی در مطب: بلوارامام روبروی موسسه مهر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-3225748 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر علیرضا سلطانی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا سلطانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا سلطانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا سلطانی: تیران، مطب: بلوارامام روبروی موسسه مهر
  • تلفن مطب دکتر علیرضا سلطانی: 031-3225748
  • تخصص دکتر علیرضا سلطانی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل