ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.1K
دکتر علیرضا فرهاد

علیرضا فرهاد

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 48244
متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - مطب: خیابان سعادت اباد-ساختمان هرم-شماره7 | محل کار: دانــشکده دندانــپزشکی-گروه اندودنتیکس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا فرهاد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد علیرضا فرهاد

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز گ
زهرا گوهری
1401/09/21
پزشک را توصیه می‌کنمکارشون واقعا عالیه.دکتر به تمام معنا کاردرست،خوش برخوردوبسیار خوش اخلاق و از همه لحاظ عالی هستند.درحین کار شرایط راحتی بیمار براشون خیلی اهمیت داره.برای بیمار وقت میذارند وکارشون رو با آرامش و بدون هیچ عجله ای انجام میدند.میتونم به جرات بگم دکترایی مثل ایشون واقعا کم هستند و منشور حقوق بیمار رو به خوبی رعایت می کنند.خداوند حفظشون کنه.انشاالله همیشه سلامت وخوش وخرم باشند
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/17
پزشک را توصیه می‌کنمایشان پزشک بسیار ماهر و با اخلاقی هستن و کارشون رو خیلی تمیز و عالی انجام میدن، من چند سالی هست که پیش آقای دکتر میرم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/30
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شهره
1401/06/07
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا ماهر در کارشون هستند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علیرضا فرهاد، متخصص اندودانتیکس در شهر اصفهان است. مطب دکتر علیرضا فرهاد در مطب: خیابان سعادت اباد-ساختمان هرم-شماره7 | محل کار: دانــشکده دندانــپزشکی-گروه اندودنتیکس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36683880 تماس بگیرید.

تاکنون 2.1K نفر از پروفایل دکتر علیرضا فرهاد، متخصص اندودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا فرهاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص اندودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا فرهاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا فرهاد: اصفهان، مطب: خیابان سعادت اباد-ساختمان هرم-شماره7 | محل کار: دانــشکده دندانــپزشکی-گروه اندودنتیکس
  • تلفن مطب دکتر علیرضا فرهاد: 031-36683880
  • تخصص دکتر علیرضا فرهاد: متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل