ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
14K
دکتر علیرضا لاشیئی

علیرضا لاشیئی

20 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 101261
فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی)
95%
رضایت (135 نظر)
پزشکان آنلاین خون، سرطان و آنکولوژی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - بیمارستان آرمان :خیابان سئول ، نبش ۱۲ متری اول ، پلاک ۸۶ تلفن ۴۱۰۱۴
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیرضا لاشیئی را داشته است.

نظرات در مورد علیرضا لاشیئی

95%
رضایت (135 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ب
بلال
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرطان کلیه
عزیزان بزرگوار این پزشک یک فرصت خدا به ما بیماران لطف کرده. در حال حاضر همچنین پزشکی دلسوز و کار بلد هستند به بیماران کمک مئکنند خدا نگهدار شأن باشه..‌بنده خودم 2بار جراحی تومور انجام داد کلیه و مثانه بسیار موفقیت آمیز بود همیشه دعا گو هستم تا الان7نفر از دوستان عزیز خودم بردم همه راضی هستند دستش درست
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر سیدمحسن موسوی
دکتر سیدمحسن موسوی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سنگ کلیه
پزشک بسیار خوش برخورد و متبحر. جراحی PCNL کلیه چپ رو برام انجام دادن. سنگ 17 میلی متری رو که مسیر حالب رو بسته بود برام خارج کردن. دو روز بستری بودم تو بیمارستان آرمان. همه چیز عالی بود. آرزوی سلامتی برای دکتر عزیز.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخداوند متعال سلامتی و عمر با عزت و عاقبت به خیری به استاد فرزانه جناب آقای دکتر علیرضا لاشیی عطا فرماید. واقعا من یکی یه عمر دعا گوی ایشان هستم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبعد از 18 سال تنگی مجرای ادرار و چندین بار عمل جراحی نا موفق در جاهای متفاوت ... . به لطف خدا و کمک دکتر لاشیئ عزیز، مجرای ادرار من باز شد. بعد از حدود 6 ساعت جراحی سخت و طاقت فرسا. مچکرم از لطف شما اقای دکتر . با کلمات نمیشه قدردانی کرد. بینهایت سپاسگزارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
من زبانم قاصر است فقط خداوند قدر همچنین پزشکان جراحی از جمله استاد بزرگ دکتر لاشیی رامی داند. خدا سلامتی بهش بده.
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دکتر باحوصله به حرف گوش میده میشه باهاش حرف بزنی پنجه طلا کاربلد
پسندیدنگزارش
ارسال
م ج
مرتضی جعفرزاده سرهنگ آبادی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ترس مرضی (phobia)
جناب دکتر پروستات من را بروش TURP عمل کردند قبل از عمل ترس من از بی اختیار ادار و عدم نعوظ و سوند و خون ریزی بعد از عمل بود . آقای دکتر فرمودند خیالتان راحت باشه همه کارها بخوبی انجام خواهد شد ، عمل انجام شد و همه چیزها در بیمارستان و بعد از ترخیص آنقدر خوب بود که برایم مثل یک رویا بود الان چند روز از جراحی من گذشته نه سوزش نه خونریزی و نه دردی را احساس نمی کنم خروج ادرار بطور کامل انجام میشود و تر من از بی اختیاری ادرار و حتی نعوظ کاملاً بی مورد بود بننظر من دکتر لاشئی در جراحی پروستات بی نظیر هستند ایشان یک پزشک برند نه در ایران بلکه در جهان میباشند من قبل از عمل دهها مقاله خارجی و فارسی را خوانده بودم و به همین دلیل شاید حدود یکسال تصمیم انجام عمل من عقب افتاده بود ولی پس از ملاقات و فرمایشات قوی و منطقی ایشان بلافاصله آمادگی ام را برای عمل اعلام کردم بویژه که ایشان دکتری هستند جوان که برای جراحی حساس و دقیق PURT که از مجرای اداری انجام میشود قابل اطمینان تر بودند .من این دکتر را به همه کسانی که میخواهند پروستات شأن را عمل کنند پیشنهاد میکنم ایشان برای این افراد یک فرصت طلایی هستند .
پسندیدنگزارش
ارسال
م ظ
مریم ظهوریان
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر عالی هستن ب ما که خخیلی لطف داشتن واقعا نمیدونم چی بگم انسانیت رو تموم کردن در حق ما
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمچرا سایت نوبت دهی فعال نمیشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نگار
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر لاشئی بسیار خوش برخورد تشخیص مناسب بیماری و انتخاب داروی کم وبهترین نتیجه از دارو به خاطر تخصص بالای دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
افشین
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دکتر خوبی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علیرضا لاشیئی، فلوشیپ سرطانهای دستگاه ادراری- تناسلی در شهر تهران است. مطب دکتر علیرضا لاشیئی در بیمارستان آرمان :خیابان سئول ، نبش ۱۲ متری اول ، پلاک ۸۶ تلفن ۴۱۰۱۴ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88214738 تماس بگیرید.

تاکنون 14K نفر از پروفایل دکتر علیرضا لاشیئی، فلوشیپ سرطانهای دستگاه ادراری- تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (135 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 77 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیرضا لاشیئی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ سرطانهای دستگاه ادراری- تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیرضا لاشیئی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیرضا لاشیئی: تهران، بیمارستان آرمان :خیابان سئول ، نبش ۱۲ متری اول ، پلاک ۸۶ تلفن ۴۱۰۱۴
  • تلفن مطب دکتر علیرضا لاشیئی: 021-88214738
  • تخصص دکتر علیرضا لاشیئی: فلوشیپ جراحی درون‌بین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل