ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر علیمحمد فخریاسری

علیمحمد فخریاسری

شماره نظام پزشکی: 140082
متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان ظفر (دستگردی) غربی بین جردن و ولیعصر پلاک 283 درمانگاه ظفر آریا حتما نوبت تلفنی هم‌با منشی بررسی شود
درباره من

دکتر علیمحمد فخریاسری متولد سال ۱۳۶۶ تهران و جراح و تحصیل‌کرده رشته  فوق تخصصی جراحی های اندوسکوپیک دستگاه ادراری تناسلی و لاپاراسکوپی پیشرفته است.

وی در دبستان شهید بهشتی در منطقه ۳ تهران تحصیل را آغاز کرد. دوره راهنمایی را در مدرسه نمونه مردمی دکتر فیاض بخش سپری کرد و دوره دبیرستان را در رشته ریاضی در دبیرستان دانش گذراند. در سال آخر  دیپلم  با توجه به علاقه به پزشکی و با تشویق پدرش که او هم پزشک و متخصص گوارش بود به رشته تجربی تغییر رشته داد و با کسب رتبه ۶۶ کنکور سراسری در سال ۱۳۸۳ وارد دانشکده  پزشکی دانشگاه تهران شد. در سال ۱۳۹۱ فارغ التحصیل شد و با توجه به نمرات بالا در دانشگاه موفق شد مستقیما در آزمون پذیرش دستیار تخصصی شرکت کند و در رشته جراحی کلیه و مثانه  در دانشگاه تهران و در  بیمارستان سینا ادامه تحصیل دهد. وی در طول دوره دستیاری جایزه دستیار نمونه دانشگاه تهران را کسب کرد ودر سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت دانشنامه تخصصی شد.

بعد از اتمام دوره تخصص جهت خدمت به شهر کرمانشاه رفت و همزمان با گذراندن دوره خدمت ، در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز به تدریس پرداخت. اخذ رتبه یک در آزمون پذیرش فلوشیپ فوق تخصصی اندویورولوژی دانشگاه تهران  و قبولی در ازمون آیلتس با نمره ۷ از دستاوردهای ایشان در این دو سال بود. سپس به ادامه تحصیل در فلوشیپ اندویورولوژی و لاپاراسکوپی پرداخت در سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شد.

از جمله سوابق علمی ایشان می‌توان به عضویت در هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه کرمانشاه و تدریس در دانشکده پرستاری دانشگاه شاهد و عضویت در هیات علمی موسسه پارسیان دانش و تدریس در موسسات آمادگی دستیاری و بورد تخصصی ، عضویت و پژوهش در مرکز تحقیقات اورولوژی دانشگاه تهران،  ترجمه کتب علمی، عضویت در هیأت داوری نشریه‌های معتبر علمی، عضویت  در انجمن اورولوژی ایران و اروپا و برگزیده شدن به عنوان پژوهشگر برتر در جشنواره پژوهشی سینا در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد.

از جمله آثار دکتر یاسری نیز می‌توان کتاب‌هایی همچون «خلاصه اورولوژی کمپل» در چهار  جلد، همکاری در تدوین ده ها مقاله بین‌المللی و اثر «کتاب جامع آسکی در اورولوژی » را نام برد. تاکنون بیش از ده کتاب پزشکی زیر نظر ایشان به فارسی ترجمه یا نگارش شده است. بخشی از آثار ایشان به شرح زیر است:
۱- کتاب آناتومی دستگاه تناسلی
۲- کتاب ده جلدی تلخیص اورولوژی کمپل والش وین ۲۰۲۱
۳- کتاب نمونه سوالات آسکی اورولوژی
۴- کتاب اورولوژی هفته آخر
۵- شرکت در ترجمه تعدادی از کتاب‌ها نظیر شوارتز، لارنس
۶- پایان نامه ها و مقالات بالغ بر ۲۵ مورد

از جمله سایر سوابق نیز می‌توان به عضویت هیأت علمی مجلات Translational Research in urology و  ویراستار مجله Journal of Men’s Health  و عضویت در کمیته IT انجمن اورولوژی ایران ، دبیر علمی وبینار های علمی از جمله “وبینار درمان های نوین هایپرپلازی خوش خیم پروستات ” ، عضویت در انجمن های خیریه جهت خدمت به بیماران نیازمند از جمله “خیریه نوین پزشکی” و گروه های جهادی “هدایت” و “منتظران ظهور”  اشاره کرد.

 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علیمحمد فخریاسری را داشته است.

نظرات در مورد علیمحمد فخریاسری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر علیمحمد فخریاسری، فلوشیپ آندویورولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر علیمحمد فخریاسری در خیابان ظفر (دستگردی) غربی بین جردن و ولیعصر پلاک 283 درمانگاه ظفر آریا حتما نوبت تلفنی هم‌با منشی بررسی شود واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88658096 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر علیمحمد فخریاسری، فلوشیپ آندویورولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علیمحمد فخریاسری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علیمحمد فخریاسری 11 اردیبهشت 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ آندویورولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علیمحمد فخریاسری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علیمحمد فخریاسری: تهران، خیابان ظفر (دستگردی) غربی بین جردن و ولیعصر پلاک 283 درمانگاه ظفر آریا حتما نوبت تلفنی هم‌با منشی بررسی شود
  • تلفن مطب دکتر علیمحمد فخریاسری: 021-88658096
  • تخصص دکتر علیمحمد فخریاسری: متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل