ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
989
دکتر علی افشارنیا

علی افشارنیا

شماره نظام پزشکی: 151715
جراحی ،زیبایی،داخلی،رژیم غذایی،اطفال،روان درمانی

آدرس و تلفن تماس

اصفهان -
درباره من

حوزه تخصصی دکتر علی افشارنیا جراحی عمومی می باشد. مشاوره انجام کلیه امور طب داخلی ،دیابت،چربی،جراحی های سرطان و داخلی و بیماریهای عفونی و قلبی عروقی و امور زیبایی و مشاوره روانشناسی و روانپزشکی و زناشویی و مشاوره دارویی و خانواده و تربیتی و اعمال جراحی زیبایی و طب اطفال و سالمندان و باز توانی و توضیح حرکات اصلاحی ،رژیم درمانی ،مشکلات ستون فقرات و گوارشی همگی فقط بصورت تلفنی و با ارسال مدارک پزشکی و سلامت و شرح حال و تصاویر در صورت نیاز برای راهنمایی و انتخاب بهترین راه درمانی انجام میگردد.فقط بصورت تلفنی و در فضاهای مجازی برای بیماران سراسر کشور با شماره موبایل 09134392009 پس از پرداخت وجه مشاوره.

فعلا نسخه الکترونیکی نوشته نمیشود.

حداقل واریزی 1 میلیون تومان می‌باشد.

شماره کارت بانک سپه در عکس ذکر شده است.

 

 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی افشارنیا را داشته است.

نظرات در مورد علی افشارنیا

برخورد مناسب پزشک
0.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
0.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

موردی یافت نشد !

دکتر علی افشارنیا، متخصص جراحی عمومی در شهر اصفهان است. مطب دکتر علی افشارنیا در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 989 نفر از پروفایل دکتر علی افشارنیا، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی افشارنیا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علی افشارنیا امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی افشارنیا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی افشارنیا: اصفهان، null
  • تلفن مطب دکتر علی افشارنیا: ثبت نشده
  • تخصص دکتر علی افشارنیا: جراحی ،زیبایی،داخلی،رژیم غذایی،اطفال،روان درمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل