ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
931
دکتر علی بشارتی

علی بشارتی

شماره نظام پزشکی: 80021
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ساری - ساری.میدان امام ساختمان برلیان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی بشارتی را داشته است.

نظرات در مورد علی بشارتی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر علی بشارتی، دکترای پزشکی در شهر ساری است. مطب دکتر علی بشارتی در ساری.میدان امام ساختمان برلیان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09391144296 تماس بگیرید.

تاکنون 931 نفر از پروفایل دکتر علی بشارتی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی بشارتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علی بشارتی 11 فروردین 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی بشارتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی بشارتی: ساری، ساری.میدان امام ساختمان برلیان
  • تلفن مطب دکتر علی بشارتی: 09391144296
  • تخصص دکتر علی بشارتی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل