ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر علی حسین اوجی مهر

علی حسین اوجی مهر

شماره نظام پزشکی: ب-50841
نامشخص نامشخص
91%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز ، خیابان زند ، خیابان شهید عباییان ، کوچه 1 ، ساختمان بهمن ، طبقه 3
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی حسین اوجی مهر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد علی حسین اوجی مهر

91%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/04
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر علی حسین اوجی مهر چهار تا از دندان های مادرم عصب کشی کردند واقعا راضی بودیم. هیچ پزشکی با این تخصص روی دندان مادرم کار نکرد چون همیشه مشکل بی حسی دارند و دیر بی حس می‌شود دندانشون، ولی دکتر اوجی مهر خیلی با مهارت هستند. کارشون حرف نداره. دست هرکس که مدرک تخصص به ایشون داده و آموزش به ایشون داده درد نکنه.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علی حسین اوجی مهر، نامشخص نامشخص در شهر شیراز است. مطب دکتر علی حسین اوجی مهر در شیراز ، خیابان زند ، خیابان شهید عباییان ، کوچه 1 ، ساختمان بهمن ، طبقه 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-32340568 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر علی حسین اوجی مهر، نامشخص نامشخص بازدید کرده‌اند؛ همچنین 91٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی حسین اوجی مهر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان نامشخص نامشخص ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی حسین اوجی مهر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی حسین اوجی مهر: شیراز، شیراز ، خیابان زند ، خیابان شهید عباییان ، کوچه 1 ، ساختمان بهمن ، طبقه 3
  • تلفن مطب دکتر علی حسین اوجی مهر: 071-32340568
  • تخصص دکتر علی حسین اوجی مهر: نامشخص نامشخص
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل