ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
805
دکتر علی خجسته

علی خجسته

شماره نظام پزشکی: 121760
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان دکتر شریعتی
درباره من

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

دارای بورد فوق تخصصی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی خجسته را داشته است.

نظرات در مورد علی خجسته

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر علی خجسته، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر تهران است. مطب دکتر علی خجسته در خیابان دکتر شریعتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 805 نفر از پروفایل دکتر علی خجسته، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی خجسته در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علی خجسته امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی خجسته، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی خجسته: تهران، خیابان دکتر شریعتی
  • تلفن مطب دکتر علی خجسته: ثبت نشده
  • تخصص دکتر علی خجسته: فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل