ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر علی رسولی

علی رسولی

17 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 110039
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
65%
رضایت (21 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ملایر - محل کار: مرکز بهداشت
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی رسولی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد علی رسولی

65%
رضایت (21 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
1.0
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع ب
عصمت بانو
1402/05/02
پزشک را توصیه نمیکنمدکتر خوبی هستن ولی از نظر برخورد خودشون ومنشیشون خیلی ضعیفن من تازه دندونمو درست کردم ایشون اصلا نیومدن بگن واجب این دندونتون که عصب کشی شده روکش بشه وگرنه راس 6 ماه میریزه دقیقا دندون شکاف خورد با تمام مراقبت‌های لازم جای دیگه رفتم عکس دندونم گرفتن میگفتن واجبتراز دندون های دیگه اینه ومقاومت نکنه تازه با وجود اینکه من رفتم پیششون برای یکم توضیح درجایی که من بیمارشون بودم وهزینه زیادی قبلا پرداخت کردم به من میگن که برای توضیح بیشتر 100 تومن بده تابگم واقعا برای اون پول نیست ولی دیگه حد ومرز پولکی بودن رو رد کردن
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
بهترین دندان پزشک ملایر .

دکتر علی رسولی، دکترای دندانپزشکی در شهر ملایر است. مطب دکتر علی رسولی در محل کار: مرکز بهداشت واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر علی رسولی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 65٪ مراجعین (21 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی رسولی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی رسولی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی رسولی: ملایر، محل کار: مرکز بهداشت
  • تلفن مطب دکتر علی رسولی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر علی رسولی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل