ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد

دکتر علی رضا انصاری فرد

شماره نظام پزشکی: 198921
جراح - دندانپزشک
92%
رضایت (11 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کوهدشت - کوچه پزشکان یکم، مطب دکتر انصاری فرد
درباره من

12 سال سابقه درمان ریشه ی موفق

جراحی بدون درد 

کامپوزیت زیبایی

طراحی لبخند

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر علی رضا انصاری فرد را داشته است.

نظرات در مورد دکتر علی رضا انصاری فرد

92%
رضایت (11 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عصب کشی دندان
بسیار خوش برخورد کار بلد حرفه ایی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی دهان، فک و صورت
کارشون حرف نداره یعنی طوری دندونامو درست کرده که اصلا معلوم نیست ترمیم شده، برای بیمارا وقت میذاره و برخورد خودش و تمام پرسنلش عالیه محیط زیبا با آرامشی داره
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
بهترین دکتر کوهدشت
ا ن
احسان نورعلی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنماز بهترین مواد استفاده می کنه و برای بیمارش خیلی وقت می ذاره برخورد تمام پرسنل مطب عالیه
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و درود و خسته نباشید خدمت دکتر انصاری فرد بنده برای عصب کشی بهشون مراجعه کردم واقعا کارشون حرف نداشت و اینکه فضای آرام و دلنشینی رو برا بیمار فراهم کردن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
س ب
سعید بهرامی فر
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرای مادرم روکش چندتایی برای پر کردن جالی خالی انجام دادن که شکل و ظاهر عالی و طبیعی داشتن و دوهفته ای آماده شدن برخورد خوبی دارن
3پسندیدنگزارش
ارسال
ز س
زینب سوری لکی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدندان عقلم رو کمتر از 5 دقیقه جراحی کردند و اصلا متوجه درد نشدم موقع جراحی، مهربان و خوش برخورد هستن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ش
مهسا شیراوند
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عصب کشی دندان
مطب دکتر انصاری فرد واقعا برای بیماران ارزش قائل شده، کیفیت درمان عالی بود، دکتر انصاری فرد خیلی مهربان بود با بیماران، من همیشه ترس از عصب کشی و کار دندانپزشکی داشتم ولی نظرم عوض شد، بهداشت را به بهترین شکل رعایت می کنند و محیط زیبا و تمیز و با آرامشی دارند، خیلی مطب پیشرفته و زیبایی بود، پیشنهاد می کنم مراجعه کنید.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ع ف
علی فتاحی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر علی رضا انصاری فرد
پزشک را توصیه می‌کنممحیط عالی و مفرح و دلنشین و تمیز بود تیم کاری بسیار خوش برخورد بودن با مهربانی برخورد کردن دکتر در کمترین زمان و کمترین درد و بدون خونریزی دندان اینجانب را کشیدن بنده دکترو تیمش را در صورت نیاز به دوستان معرفی میکنم
3پسندیدنگزارش
ارسال
ع ف
علی فتاحی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمیک تیم عالی متخصص و مجرب، محیطی مفرح و دلنشین و تمیز و با برخورد عالی دکتر انصاری فرد و تیمش کار کشیدن دندان را بدون درد و باکمترین زمان ممکن انجام دادن به همه دوستان توصیه میکنم در صورت نیاز به مطب ایشون مراجعه نمایید.
نمایش نظرات بیماران
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
با سلام و درود بنده به مطب دکتر انصاری فرد مراجعه کردم برای عصب کشی واقعا کارشون حرف نداشت یه فضای بسیار آرام برای بیمار فراهم کردن و با کادر مجرب و خوش برخورد.

دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد، دکترای دندانپزشکی در شهر کوهدشت است. مطب دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد در کوچه پزشکان یکم، مطب دکتر انصاری فرد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 066-32631111 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (11 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد: کوهدشت، کوچه پزشکان یکم، مطب دکتر انصاری فرد
  • تلفن مطب دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد: 066-32631111
  • تخصص دکتر دکتر علی رضا انصاری فرد: جراح - دندانپزشک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل