ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
189K
دکتر علی رضاپور

علی رضاپور

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 071236
فوق تخصص بیماریهای عفونی کودکان
متخصص کودکان و نوزادان
4.5
از ۵
رضایت (1283 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،خیابان شریعتی, بالاتر از میرداماد پایین تر از مترو شریعتی کوچه فلسفی ساختمان پرشین طبقه پنج
درباره من

متخصص کودکان و نوزادان ، فوق تخصص بیماریهای عفونی کودکان و نوجوانان ،رتبه برتر کشوری در امتحان بورد فوق تخصصی کشور 

فعالیت ها
4862 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 3 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی رضاپور را داشته است.

نظرات در مورد علی رضاپور

4.5
از ۵
رضایت (1283 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ک
مقداد کمندی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه میکنم
سلام علیکم .با تشکر از پذیرش 24 و آقای دکتر رضا پور . با توجه به اینکه دختر سه ماهه من با عفونت شدید بدن و بی قراری زیاد در بیمارستان اطفال حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) سمنان بستری شده بود و فوق تخصص عفونی اطفال دستور دادند که برای تشخیص سرایت عفونت به مغز باید نمونه مایع نخاعی(LP) از ستون فقرات دخترم بگیرند،لذا به خاطر ترس از عوارض این کار برای بچه سه ماهه نیاز به مشورت با پزشک متبحر داشتیم و ساعت 2 نیمه شب از طریق ویزیت آنلاین پذیرش 24 با آقای دکتر رضا پور فوق تخصص عفونی کودکان آشنا شدیم و نوبت رزرو کردیم . خوشبختانه آقای دکتر ساعت 9:00صبح با بنده تماس گرفتند و مشاوره تلفنی دادند و کار پزشک بیمارستان را تأیید نمودند و تأکید کردند که حتما آزمایش Lpرا انجام دهید .بنده هم فرم رضایتنامه بیمارستان را امضاء کردم و آزمایش انجام شد .(البته کمی برای نوزاد سه ماهه اذیت کننده بود که چاره ای جزء این کار وجود نداشت .) جواب Lp دخترم هم منفی شد یعنی عفونت به مغز سرایت نکرده بود و پزشک مربوطه درمان با آنتی بیوتیک را شروع کردند و در حال حاضر حال دخترم رو بهبودی میباشد . واقعا از مدییریت پذیرش 24 و از آقای دکتر رضا پور تشکر ویژه دارم .انشاالله همیشه سلامت باشید.
8
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ن م
نیلوفر منتظران
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دختر دو ساله ام 4روز تب داشت و بی علائم بود با شیاف و آنتی‌بیوتیک موقت تب پایین میامد و مجدد تب بالا میکرد تا اینکه با دکتر از طریق اپ پذیرش 24 آشنا شدم و نوبت گرفتم و خیلی سریع و بدون معطلی ویزیت کردن دخترم رو خیلی ماهرانه و دقیق تشخیص تبخال دادن و به من آرامش دادن. با اولین نوبت مصرف دارو دخترم آروم شد و تبش قطع شد در حالی که فقط با شیاف دیکلوفناک تبش موقت پایین میومد.اما با نسخه ی دکتر عزیز و حاذق سریع با مصرف اولین نوبت دارو تب قطع شد. خدا خیر بده به خودشون و خانوادشون .ان شاءالله خدا همیشه دستگیر خودشون و بچه هاشون و خانواده شون باشه. واقعا سپاسگزارم ازشون این مدت کل خانواده تو رنج و اذیت بودیم
7
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
م م
منصور محمدی
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام جناب دکتر رضاپور شش سال پزشک دخترم و دو سال پزشک پسرم بودند تا اینکه متاسفانه از این شهر تشریف بردند . ایشان حاذق نرین پزشکی بودند که من تا به امروز دیدم و شنیدم . برخلاف خیلی از اطبا ایشان اصلا داروی اضافی نمیدن ، خیلی کم و بجا از آنتی بیوتیک استفاده میکنند . درمان قطعی بعد از ایشان ندیدم برای فرزندانم و مجبورم با نبودن ایشان مداوم برای هر بیماری به پزشکان شیراز مراجعه کنم . همینجا بابت زحمات ایشان در شهرک تشکر کنم و دوست دارم بدونند قدردان زحمات ایشان هستیم . ضمنا برخورد محترمانه ، مهربانانه و آرامبخش ایشان برای کودک و والدین ایجاد حس امنیت میکند . خدا حافظ و پشتوانه ی شما باشد .
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ع ج
علی جوادیان
ویزیت شده
یک سال پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و درود بر ارائه دهندگان اپلیکیشن پذیرش 24 ، تجربه ای بسیار سودمند برای ویزیت و ارائه درمان آنلاین بیماری آبله مرغان پسرم بود.البته شایان ذکر است که برای دریافت بهتر خدمات ویزیت آنلاین در طی مراحل نصب این اپلیکیشن نصب سایر برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز به کاربر تذکر داده شود تا مانند من پس از انجام تماس آنلاین با دکتر مورد نظرم برای ارائه تصاویر و مدارک پزشکی پس از پایان تماس اقدام به نصب اپلیکیشن آی گپ کردم که متاسفانه دکتر نتوانست تصاویر پسرم را ببیند و نسخه را ارسال کند، لذا داروی تجویزی را من تلفنی یادداشت نمودم.
1
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
آ م
آروین مرادی
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر علی رضاپور
4.7
پزشک را توصیه میکنم
با سلام درسته اکثر مادران در دوران نقاهت کودکشان بسیار کلافه میشن و حتی گریه میکنند به خاطر بارفشار روانی بخصوص نگرانی تب کودکشان،دکتر فوق بسیار باحوصله است و علاوه بر معاینه صدای تنفس ریه کودک و معاینه گوش تب کودکم اندازه گیری میکنه و وقت برای کودک شما میگذاره و داروهای مناسب با توجه به بیماری کودک شما تجویز میکته و از همه مهمتر احساس امیدواری به مادر کودک القا میکنه برعکس خیلی پزشکا تا چیزی میشه کودک بستری میکنند با تجگیز داروهای مناسب شما را برلی بهبودی و وضعیت نقاهت دوره درمان کودکتان یاری میکنه... ما که واقعا راضی بودیم
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ا س
امیرمحمد سلطانی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پسر11ماهه دارم.مدت 4روز بود تب ادامه داشت.بکمک پذیرش 24 با جناب آقای دکتر رضاپور ارتباط گرفتم .ایشون بچه من رو ویزیت کردن ونسخه وآزمایش کامل الکترونیکی ثبت کردن وگفتن سریعا آزمایش با اولویت خون رو انجام بدید تا ببینم.از ساعت 10 صبح تا 7 غروب با ایشون درارتباط بودم.باحوصله وبه موقع کارشون رو انجام دادن .ممنونم بخاطر زحمتی که کشیدن. همون طور که همه میدونیم یک پزشک متخصص مشغله کاری زیادی داره وپزشکی که برای این موضوع (ویزیت و ارتباط آنلاین) وقت میذاره یعنی اینکه چقدر به تعهدشون که همانا تندرستی وجان انسانها هستش پایبند هستن.
4
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
معذرت میخوام مزاحم میشم.اما من کارگر ساده ام وهرچی داشتم برای دوا درمان دخترم دادم و نمیتونم دگ پیش مختصص اطفال ببرم.دخترم چندروز پیش عفونت گوش داشت بردم متخصص و سرم آمپول اینا زدیم وشربت خشک کننده و شربت ضد تب و ضد درد دادیمش یکم بهتر شده اما2روز بعد یهو شروع کرد به بالا آوردن و هی بالا میاره.تب میکنه.از همون روز دگ اصلا ابدا لب به غذا نمیزنه دارو نمیخوره اصلا کلا بی حاله وهمش دراز کشیدست.سنش 2ونیم سالشه.الان انگاری بیشتر بدنش درد میکنه.نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ممنونتون میشم
15
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س ض
سارینا ضیایی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
وقتی پیش ایشون رفتیم دخترم تب شدید داشت، سرفه های عجیب میکرد، صداش در نمیومد، تنفسش مشکل داشت و چند تا دکتر دیگه قبلش برده بودیم. معاینه دقیق انجام دادند، توضیحات کامل دادند، با شرح کامل وضعیت کودک به ما آرامش دادند و داروهای اشتباه دکترهای قبلی رو قطع کردند. بسیار متعهد، مسلط و مهربان هستند و برای ما وقت گذاشتند. دختر 8 ماهه من بعد از ویزیت ایشون برای اولین شب تونست راحت بخوابه و به سرعت روند بهبودی رو طی کرد. ممنونم از ایشون که فرشته نجات بودند برای ما.
16
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س س
سحر سلطانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر علی رضاپور
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من از همین سایت اتفاقی با اقای دکتر اشنا شدم ،طبق نظرات به ایشان مراجعه کردم ،من خودم کادر درمانم و معمولا سخت دکتر رو تائید میکنم ،ایشون در یه کلمه عالی بودن ،اول اخلاق خوب بعد از نظر علمی واقعا قوی بودن ، انشااله با تجویزشون پسرم بهتر میشه و بازم نظر راجع درمان میدم . برای بیمار وقت کافی میزاشتن و با حوصله جواب میدادن . خدا بهشون طول عمر بده امکانات خوب/رفتار منشی ایشون عالی توی این دوره زمونه کمتر از این منشی ها پیدا میشه
1
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ب ش
بهار شمسائی مالفجانی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر علی رضاپور
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام از بدو ورود و بخش پذیرش، نحوه برخورد منشی و مهمتر از همه نحوه برخورد و طبابت حرفه ای جناب آقای دکتر رضاپور بسیار بسیار راضی و خرسندم. محیط بسیار آرامش بخش و امکانات مناسب از دیگر خصوصیات مطب ایشان بود. شأن و احترام بیماران، بسیار حفظ میشود. در کل جناب دکتر بسیار دقیق و با حوصله ویزیت میکنند و ما چند دفعه ای که ویزیت شدیم عالی بودند.امیدوارم که از این دست پزشکان در مملکت ما بیشتر شوند. خدا حفظشون کنه
4
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پذیرش۲۴
علی رضاپور

دکتر علی رضاپور، فوق تخصص عفونی اطفال در شهر تهران است. مطب دکتر علی رضاپور در تهران،خیابان شریعتی, بالاتر از میرداماد پایین تر از مترو شریعتی کوچه فلسفی ساختمان پرشین طبقه پنج واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-26403182 تماس بگیرید.

تاکنون 189K نفر از پروفایل دکتر علی رضاپور، فوق تخصص عفونی اطفال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (1283 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1044 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی رضاپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علی رضاپور امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص عفونی اطفال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی رضاپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی رضاپور: تهران، تهران،خیابان شریعتی, بالاتر از میرداماد پایین تر از مترو شریعتی کوچه فلسفی ساختمان پرشین طبقه پنج
  • تلفن مطب دکتر علی رضاپور: 021-26403182
  • تخصص دکتر علی رضاپور: فوق تخصص بیماریهای عفونی کودکان/ متخصص کودکان و نوزادان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل