ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر علی روفچایی

علی روفچایی

25 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 73719
متخصص جراحی دهان، فک و صورت
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
93%
رضایت (34 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: شریعتی- روبروی پارک شریعتی- ک اتوبانک - پ 73 | محل کار: خ شهید قندی کلینیک تخصصی امام علی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی روفچایی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد علی روفچایی

93%
رضایت (34 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/01/18
پزشک را توصیه می‌کنممن زمانی که ایشان در بیمارستان شریعتی رزیدنت بودن جهت کیست فک مراجعه کردم و استخوان فک ام بسیار نازک شده بود و بی نهایت از کارشون، نحوه برخوردشون و حتی روحیه دادن به بیمار در شرایط حاد و تعهد کاری شون راضی بودم و همون زمان هم کاملا تفاوت بین ایشون و همکاران هم رده ایشون محسوس بود. من دیگه ایران نیستم ولی به همه دوستانم در صورت نیاز ایشون رو معرفی میکنم و ایشون همیشه در خاطرم به عنوان یکی از فرشته های روی زمین ثبت شد و براشون بهترینها رو آرزو میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ت
تقی
1401/06/30
پزشک را توصیه می‌کنمایمپلنت
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
هشت سال پیش در کلینیک دندانپزشکی نور چهار تا دندان عقل من نهفته بود با جراحی درآوردند ، خیلی خیلی راضی بودم و هیچ مشکلی نداشتم. فوق العاده بود. بدون درد ، بدون خونریزی های بعدی.
ف ش
فاطمه شکراله
1401/04/20
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار کار بلد و مهربان دستشون هم خیلی تند هست زود کار آدم تمام میشه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
من 16 سال پیش یه دندون داشتم که ریشه در فکم داشت که هیچ دکتری جرعت نمیکرد دست بهش بزنه... ایشون با مهارت تمام اون دندون منو بدون درد جراحی کردن و بعدشم با خیال راحت رفتم برای ارتودنسی

دکتر علی روفچایی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر تهران است. مطب دکتر علی روفچایی در مطب: شریعتی- روبروی پارک شریعتی- ک اتوبانک - پ 73 | محل کار: خ شهید قندی کلینیک تخصصی امام علی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22896144 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر علی روفچایی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (34 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی روفچایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی روفچایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی روفچایی: تهران، مطب: شریعتی- روبروی پارک شریعتی- ک اتوبانک - پ 73 | محل کار: خ شهید قندی کلینیک تخصصی امام علی
  • تلفن مطب دکتر علی روفچایی: 021-22896144
  • تخصص دکتر علی روفچایی: متخصص جراحی دهان، فک و صورت/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل