ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
787
دکتر علی ریخته گران تهرانی

علی ریخته گران تهرانی

شماره نظام پزشکی: 120678
متخصص طب اورژانس
100%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ستارخان، تاکستان، میرزایی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی علی ریخته گران تهرانی را داشته است.

نظرات در مورد علی ریخته گران تهرانی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشان بسیار حاذق خوش برخورد صبور هستن و با صبوری بینار را ویزیت میکنن
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سحر میرحسینی
1402/06/15
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
عاللللللی
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/28
پزشک را توصیه می‌کنمایشان انسان محترم و شریفی هستند مادرم رو بیمارستانی که برده بودیم خیلی ما رو ترسوندن و برخورد خوبی نداشتن میتونستن خیلی با آرامش بیشتری با مریض داشته باشن ولی وقتی خدمت آقای دکتر ریخته گران رسیدیم اول از همه آرامشی که به ما دادن بهتر از هر تشخیصی بود و درجه دوم هم تشخیص و رسیدگی که داشتن و احترامی که به همه بیماران داشتن بسیار قابل تقدیر بود ان شاءالله که این فطرت پاک و خدایی در زندگیشون پایدار باشه
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر علی ریخته گران تهرانی، متخصص طب اورژانس در شهر تهران است. مطب دکتر علی ریخته گران تهرانی در تهران، ستارخان، تاکستان، میرزایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-668004 تماس بگیرید.

تاکنون 787 نفر از پروفایل دکتر علی ریخته گران تهرانی، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر علی ریخته گران تهرانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر علی ریخته گران تهرانی امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر علی ریخته گران تهرانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر علی ریخته گران تهرانی: تهران، تهران، ستارخان، تاکستان، میرزایی
  • تلفن مطب دکتر علی ریخته گران تهرانی: 021-668004
  • تخصص دکتر علی ریخته گران تهرانی: متخصص طب اورژانس
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل