ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
824
دکتر نوید عسکری

نوید عسکری

شماره نظام پزشکی: ک-د-2365
کاردرمانگر تخصصی کودک
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک گردشگری، ساختمان پزشکان، ط۴ واحد ۸
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نوید عسکری را داشته است.

نظرات در مورد نوید عسکری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نوید عسکری، کارشناس ارشد کار درمانی در شهر تهران است. مطب دکتر نوید عسکری در مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک گردشگری، ساختمان پزشکان، ط۴ واحد ۸ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09212273854 تماس بگیرید.

تاکنون 824 نفر از پروفایل دکتر نوید عسکری، کارشناس ارشد کار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نوید عسکری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نوید عسکری امروز 8:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد کار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نوید عسکری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نوید عسکری: تهران، مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک گردشگری، ساختمان پزشکان، ط۴ واحد ۸
  • تلفن مطب دکتر نوید عسکری: 09212273854
  • تخصص دکتر نوید عسکری: کاردرمانگر تخصصی کودک
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل